Brassovia wrote:
Petro Burgener wrote:
Eu asa imi amintesc dar astept completari de la ceilalti useri.
7000 cum era vopsit initial din fabrica? Mai tarziu l-am vazut rosu, in schema uzuala.
Mai erau doua DAC-uri cu schema de vopsire unicat, vazute de mine in toamna lui 1981 (deci nu erau revopsite). Din ce imi amintesc ar fi fost 7002 (sau 7000?) si 7003. Primul cred ca era cu dungi inegale, portocaliu (roz?), negru (si verde?; posibil cel numit "model 1980" - vezi atasamentul), celalalt cu trei dungi verzi. Poate le mai incurc culorile, dar intre astea se invarteau. Deci nu prea cred ca seria 7001-7010 ar fi fost toate albastre.
DAC-ul model 1980 era 7000, deci prototipul, care a avut primul RK destul de tarziu, dupa ce multe DAC-uri din productia de serie au avut RK. Daca imi amintesc bine, o perioada a circulat fara nr. de parc. Eu am mers doar o data cu el in varianta asta, originala, pe linia 89, evident, si tin minte ca erau cateva deosebiri fata de celelalte. Lada contactorilor era mai mica, la toate usile, intre acestea si scaune erau geamuri despartitoare. E bine ca Brassovia a postat cele doua poze, se vede diferenta de la geamurile de la usi, cele de la prototip sunt putin mai lungi in jos si putin mai inguste decat la 7001. Au mai fost doua DAC-uri cu acest model de usi, 7077 si 7081, aici vorbesc strict de DAC-urile care au apartinut de depoul Vatra luminoasa, nu si de cele de la Nitu Vasile sau Bujoreni. Dupa RK, 7000 a fost vopsit in varianta clasica, rosu cu dunga crem si nu mai avea nicio deosebire fata de celelalteDAC-uri. Deci in mod sigur DAC-ul vazut de Brassovia in acele culori era prototipul model 1980, adica 7000.
Referitor la 7001-7010, au fost toate albastre, faptul ca au fost vopsite astfel si ca au aparut mai tarziu, m-a facut sa retin foarte bine acest aspect.