TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 17:49

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Autobuze LAZ
PostPosted: Thu 11 Mar 2010 21:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Prezentarea autobuzelor LAZ.

www.laz.ua


Attachments:
city buses_PDF.pdf [8.65 MiB]
Downloaded 455 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Mar 2010 02:15 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
1. Sunt pastrate unele caracteristici cum ar fi:
-forma patratoasa
-pozitionarea compartimentului motorului
-culoarea galbena (caracteristica modelelor noi apartinand firmei LAZ)
la care s-ar putea adauga spatiul stramt din interior, element caracteristic oricarui autobuz cu podea joasa integrala
2. Articulatul depaseste cu mult 18m. La noi in tara e greu de crezut ca il vom vedea
3. Nu am inteles clar daca autobuzele au sau nu aer conditionat ca dotare standard sau AC-ul e optional. Daca da, atunci existenta aerului conditionat este mai degraba o gaselnita decat o necesitate. Ucraina are o clima mai rece decat a noastra; de ce sa arunci bani pe o instalatie care, pe langa faptul ca e sursa de boli respiratorii, se justifica cel mult doua luni pe an daca nu mai putin?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Mar 2010 02:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
OAB wrote:
-forma patratoasa

Daca astea sunt patratoase, atunci Citaro cum e? :lol:

OAB wrote:
-pozitionarea compartimentului motorului

Motorul nu prea ai unde sa-l pui la un autobuz 100% low-floor. Eventual la mijloc, gen Van Hool (solutie pe care eu o prefer, dar nu se fac autobuzele dupa cum vreau eu).

OAB wrote:
-culoarea galbena (caracteristica modelelor noi apartinand firmei LAZ)

Cred ca ucrainienii sunt capabili sa il livreze in orice culoare doreste clientul.

OAB wrote:
Articulatul depaseste cu mult 18m. La noi in tara e greu de crezut ca il vom vedea

Mercedes CapaCity are 19.540 mm lungime, dar se poate intoarce intr-o curba cu raza de 22.850 mm, cu vreo 1000 mm mai mare decat a unui Citaro normal. Daca acesta a fost omologat in UE (implicit si in Romania, conform noilor norme europene, care spun ca un vehicul omolgat intr-un stat UE e automat omologat si in restul), nu vad ce probleme ar pune LAZ 20.

OAB wrote:
existenta aerului conditionat este mai degraba o gaselnita decat o necesitate [...]o instalatie care [...] e sursa de boli respiratorii

Adevarat, canicula e mai sanatoasa :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Autobuze LAZ
PostPosted: Thu 09 Aug 2012 20:20 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
fl82 wrote:
LAZ-695

Poti gasi foarte multe poze pe internet.
LAZ-695E a existat in cateva exemplare si in Romania, la I.T. Brasov, intre 1967 si 1973. Erau superioare ca performante autobuzelor TV 2 de la acea vreme si au fost folosite pe trasee dificile cu pante mari. Motorul pe benzina nu este un criteriu de inferioritate, a fost in mod intentionat folosit in URSS pentru ca vehiculele civile sa poata fi convertite oricand in vehicule militare, iar cele militare obligatoriu erau pe benzina, pentru a nu avea probleme cu pornirea in iernile geroase.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group