TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 18:43

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu 07 Apr 2011 13:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
ROCAR 512, varianta autobuz.

Foto: Alex Barbaianni.


Attachments:
rocar_512-1.jpg
rocar_512-1.jpg [ 485.86 KiB | Viewed 4556 times ]
rocar_512-2.jpg
rocar_512-2.jpg [ 459.08 KiB | Viewed 4556 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 19 Sep 2015 14:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
ROCAR 412.


Attachments:
U 412.jpg
U 412.jpg [ 129.27 KiB | Viewed 3194 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 19 Sep 2015 14:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
ROCAR 312.


Attachments:
U 312.jpg
U 312.jpg [ 123.8 KiB | Viewed 3194 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 21 Sep 2015 01:35 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
E foarte posibil ca Rocar 312 să aibă un şasiu similar DAC-urilor 112 UDM, dar mai lung. Sigur a avut două variante de motorizare: una cu motor de 245 CP (şi care cred că avea normă de poluare Euro 1) şi una cu motorizare de 192 CP, cu motor non-euro. Tunelul prin care aerul atmosferic ajungea la motor nu se găsea în faţă, ci la mijloc => nişte zgomote destul de puternice când se frâna folosind clapeta care era utilizată şi la oprirea motorului. Se auzeau două zgomote: unul sacadat şi unul ca un sâsâit. De fapt, zgomotele existau, dar erau audibile mai ales de către conducătorul auto. La Rocar de Simon 412-260 nu ţin mine să fi auzit, vreodată, aceste zgomote (sâsâitul şi cel sacadat). Clapeta aia (prezentă la Rocar 112, 312 şi nu numai) obtura ceva. Nu ştiu dacă aerul necesar arderii sau gazele arse.

Interiorul salonului pentru pasageri aminteşte, puţin, de IK-4. Cred că e o asemănare întâmplătoare, nu voită


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 22 Sep 2015 17:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 318
Location: Timisoara
Interesant ca la U312 din poza apare inca un gemulet inaintea usii 2. Sa fi fost asa doar prototipul (daca prototipul e chiar cel din poza)?

La cele din Timisoara U312-245, le era inscriptionat mic, pe laterala, din fabrica: "autobuz nepoluant". :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 29 Aug 2017 18:34 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 18:17
Posts: 106
Silviu wrote:
ROCAR 412.


Unde a ajuns asta? Nu e 105 (care era singurul 412 cu geam pe bot) si de vopsit, e vopsit ca -220uri si 230uri. Starbusuri si 105 avea dunga neagra si nu stiu sa fi fost prin alte orase. A fost revopsit in fabrica?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group