Conform mentalităţilor rămase din apusele timpuri, nu sunt publicate caracteristici ale produsului în sine, cu excepţia celor de la ICPE SAERP.
Dar se pot obţine... Aşadar, dimensiuni de gabarit: lungime 18600 mm, lăţime 2400 mm, înălţime inclusiv echipamente 3600 mm.
Masa netă 25000 kg, masa totală rulantă 38000 kg.
Capacitate 32 locuri pe scaune, 90 locuri în picioare la 6 călători pe mp, total 112 pasageri. Oare o fi o normă internă, că eu nu am auzit până acum de aşa ceva, ori este conform STAS, 8 călători pe mp, ori este conform DIN, 5 călători pe mp. Dacă considerăm, totuşi, 8 călători pe mp, obţinem 120 locuri în picioare, total 152 pasageri.
Este echipat cu două boghiuri, fiecare cu ampatamentul de 1800 mm, fiecare osie fiind motoare, diametrul roţii 600 mm.
Electromotoarele de tracţiune, asincrone, în curent alternativ, în număr de 4, sunt de tip DKABZ 0310-4, produse de SACHSENWERK VEM Germania, având fiecare 120 kW, total 480 kW.
Spre comparaţie, tramvaiele PESA, în funcţie de tip, au o capacitate totală de 190-220 pasageri, o lungime de 30000-31000 mm şi sunt echipate cu patru electromotoare DKCBZ 0211-4FA, de la acelaşi producător, având 4 x 105 kW = 420 kW.
Alte trei comparaţii, de această dată cu troleibuze estice, deci care nu sunt conforme normelor UE.
LAZ E301A1. Gabarit: lungime 18750 mm, lăţime 2550 mm, masa totală rulantă 30000 kg, capacitate 46 locuri pe scaune, 134 locuri în picioare, total 180 pasageri, echipat cu două electromotoare de tracţiune asincrone în curent alternativ, DTA 2U1, având 2 x 180 kw = 360kW.
LAZ E301D1. Aceleaşi caracteristici, mai puţin tracţiunea, este echipat cu două electromotoare de tracţiune în curent continuu, ED 139AU2, având 2 x 140 kW = 280 kW.
LuAZ BOGDAN T901.10. Gabarit: lungime 18750 mm, lăţime 2550 mm, masa totală rulantă 30000 kg, capacitate 50/43 locuri pe scaune, 134/144 locuri în picioare, total 184/187 pasageri, echipat cu două electromotoare în curent continuu, ED 139AU2, având 2 x 140 kW = 280 kW.
Vă las pe voi să trageţi concluziile, dar specific, nu am nimic împotriva acestui ASTRA, numai că eu nu îi înţeleg rostul, nu va cumpăra nimeni aşa ceva.