TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 19:29

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 715 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Jun 2006 11:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:17
Posts: 3
Location: Bucuresti, Militari
Cateva lamuriri:

1. Sigla RATUC nu e o gluma. Troleibuzul cu pricina va pleca la Cluj, urmand sa intre in circulatie alaturi de celelate 25. E masina noua, in probele din Bucuresti a circulat prima oara.

2. AstraBus mai avea doua caroserii de tip Agora din lotul vechi, ambele fiind troleibuze in momentul de fata. E adevarat ca nu se mai fabrica, daca va castiga licitatia, modelul va fi Citelis. Nu s-a adus un troleibuz Citelis, pentru ca nu exista inca unul asamblat, si nici o firma nu ar investi cateva zeci de mii de euro sa realizeze un troleibuz doar pentru o prezentare in cadrul unei licitatii. S-a adus modelul Agora si in in spatele lui era un autobuz Citelis. Prezentarea a fost la modul urmator: "echipamentele de pe acest Agora se transfera pe aceasta caroserie Citelis, si asa troleibuz veti avea". Nu au existat obiectii la modul asta de prezentare.

3. Solaris ar trebui sa prezinte azi modelul lor. Abia dupa aceea se va comunica rezultatul licitatiei (dar va mai dura ceva timp).

4. Paradoxal, cam toti soferii s-au aratat super-incantati de "goarna" asurzitoare a masinii. :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Jul 2006 12:03 
Nu inteleg, de ce trebuie sa vina toate troleele la Berceni pentru revizie?? Ala e singurul depou specializat sau cum? Si apropo, mai stie cineva, vor mai casa Dacurile de acolo, sa stiu sa ma astept la dezastru in Berceni... :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Jul 2006 15:07 
Nu este prima oara cand un Agora umbla prin Bucuresti. Acum un an, un an jumate un alt Agora troleibuz a mai facut cateva drumuri prin oras. Cred ca era in perioada de desfasurare a TIB, dar nu am ajuns acolo sa vad daca troleibuzul a fost expus. La vremea sa Astra Ikarus 415 T a fost expus, la fel si Autodromo, si chiar si un derivat de autobuz Ikarus 260(?), pe care Ikarus vroia sa-l asambleze la Brasov. Tentativa esuata.
Cat despre marea deosebire dintre Agora si Citelis cred ca e doar vorba de un face-lift si poate niste imbunatatiri minore pe la partea tehnica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Jul 2006 21:08 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
Da, acolo este o hala care are standul de testare a franelor. Acest tester este independent si toate troleele trebuie sa treaca pe acolo dupa revizii sau dupa interventii la sistemul de franare.
La Berceni se face si RK la troleibuzele Astra Ikarus 415T.
De aceea le tot plimba la Berceni.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 11 Mar 2007 12:49 
Acestea vor sosi in numar de 100 Bucati la depourile Bujoreni si Vatra Luminoasa.

Caracteristici tehnice:
-Lungime totala 12000 mm;
-Inaltime de la sol( cu captatorii trasi la lira) 3545 mm;
-Latime 2500 mm;
-Ecartament fata, spate 2049/1869 mm;
-Ampatament 6120;
-Consola fata, spate, 2710/3160;
-Garda la sol 300 mm;
-Panta maxima 18%;
-Unghiul de atac, degajare 7 grade;
-Coborare podea vehicul inclinat fata, spate 136/156 mm;
-Inaltimea podelei de la nivel sol in interior 360 mm;
-Inaltimea interioara a salonului 2250 mm;
-Deschiderea libera a usilor 1350 mm;
-Suprafata utila calatori in picioare 9,25 m/patrat;
-Masa proprie 12110+/- 3% kg.;
-Masa totala autorizata 19500 kg.;
-Maxim tehnica admisibila pe axa fata, spate 7245/12600 kg.;
-Sarcina utila( la 104 calatori cu 8 calatori/m-patrat) 7072 kg.;
-Puterea nominala instalata pt. tractiune 150 kw;
-Partile de rezistenta ale vehiculului( sasiu, carcasa, traverse) sunt executate din otel.

Caracteristici tehnice dinamice:
-Viteza maxima admisa in functionare(limitata de microprocesor) 55 km/h;
-Acceleratie medie admisa la demaraj 1,1 m/s-patrat, pt. vehicul gol si 0,9 m/s-patrat, incarcat;
-Deceleratia franei electrice 1,1 m/s-patrat, pt. vehicul gol si 0,9 m/s-patrat, incarcat;
-Deceleratia de urgenta minim garantata 5 m/s-patrat;
-Franare electrica recuperativa/reostatica - pana la viteza de 5 km/h;
-Rampa maxima la sarcina nominala 12%;
-Sistem antipatinare - antiblocare ABS, ASR( control electronic, tractiune si franare).


Attachments:
DSC04572.jpg
DSC04572.jpg [ 99.66 KiB | Viewed 11391 times ]
Top
  
 
 Post subject: Depoul Bucurestii Noi
PostPosted: Mon 12 Mar 2007 12:26 
Depoul Bucurestii Noi

Chiar daca nu este modernizat acest depou gazduieste 40 de vagoane ale liniei 41 "Metrou Usor" si alte ~15 vagoane pentru liniile 20,24,42. De asemenea acesta este singurul depou unde sunt tinute si troleibuze si tramvaie. La troleibuze gazduieste aproximativ 20 bucati DAC articulate si scurte pentru liniile 65 si 97.

De curand aici stau si 9 troleibuze Ikarus 415T pentru linia 86.
Depoul este echipat cu hala de revizie + reparatii , instalatie de intretinere a bandajelor , spalatorie pentru tramvaie si troleibuze si hala de intretinere.


Top
  
 
 Post subject: Depoul Vatra Luminoasa
PostPosted: Mon 12 Mar 2007 12:27 
Depoul Vatra Luminoasa
Un depou mic cu un parc mare - ~90 troleibuze Ikarus 415T + 11 Rocar (1 troleibuz Rocar 312 E cu numar de #7448,1 troleibuz Rocar De Simon 412 E cu numar de parc #7454 si 9 troleibuze Rocar 512 E cu numerele de parc #7449-#7453 si #7455-#7458). Deserveste liniile - 79,86,70,66,92,85,90. Este dotata cu atelier de intretinere + revizie , spalatorie si canal de revizii. Acesta urmeaza sa primeasca 10 Irisbus Citelis pana in luna aprilie.


Top
  
 
PostPosted: Mon 12 Mar 2007 12:28 
Depoul Berceni
Depoul Berceni are un parc destul de mic in comparatie cu marimea sa. Are 17 troleibuze Saurer + ~13 DAC. Acesta deserveste liniile 73,74,76.
A inceput inoirea parcului cu troleibuze Ikarus 415T. Deocamdata sunt doar 4 de acest tip pentru linia 76.
De asemenea aici se face RT1 la toate troleibuzele din Bucuresti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Mar 2007 11:33 
Sunt sosite Irisbus 5311>5315 , urmaza 16 si 17 saptamana asta.
O noutate la aceste Irisbusuri este interiorul in schema portocalie :)
De asemenea daca va uitati atent au o culoare mai crem exact ca Mercedes Citaro , primele 10 de la Bujoreni au o culoare alb imaculat.
Pentru poze cu aproape toate vedeti http://www.ratb.metrouusor.com/liste/ir ... isbus.html

Si alta este ca au venit fara SAT montat ca primele 10 , doar cablajul este tras...


Attachments:
dsc05516pu4.jpg
dsc05516pu4.jpg [ 80.7 KiB | Viewed 11391 times ]
dsc05518fb4.jpg
dsc05518fb4.jpg [ 79.87 KiB | Viewed 11388 times ]
Top
  
 
PostPosted: Sat 17 Mar 2007 14:46 
Depoul Bujoreni a dat 5 Ikarus 415T la Berceni (5202,5204,5206,5207,5208) si 5 la Bucurestii Noi (5209,5210,5211,5212,5213).

In urmatoarele 3 saptamani Vatra Luminoasa primeste 10 Irisbus care deocamdata asteapta inmatricularea in Bujoreni. Vatra Luminoasa va da 5 Ikarus 415T la Berceni si 5 la Bucurestii Noi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Mar 2007 15:55 
Ikarus 5101 era in URAC la RK.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Mar 2007 17:24 
Azi era Irisbus 5312 in probe pe linia 86 , nu avea nici SAT nici compostoare deci mai dureaza pana ies pe traseu. Saptamana viitoare voi merge la rodaj sa vad cum merge treaba.


Attachments:
DSC06266.JPG
DSC06266.JPG [ 95.46 KiB | Viewed 6352 times ]
DSC06267.JPG
DSC06267.JPG [ 119.46 KiB | Viewed 6349 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Mar 2007 17:14 
Azi toate 3 Irisbus de la Vatra erau in Rodaj pe linia 86 pe la podul Constanta. Nici unul nu avea SAT sau compostoare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Apr 2007 12:47 
Pe linia 65 avem cel putin 3 titulare Ikarus ex Bujoreni :) dintre care 5210 a fost tur mic azi. 5209 si 5211 cred ca sunt pe 86.


Attachments:
DSC06278.JPG
DSC06278.JPG [ 81.15 KiB | Viewed 8871 times ]
DSC06345.JPG
DSC06345.JPG [ 96.68 KiB | Viewed 8870 times ]
DSC06346.JPG
DSC06346.JPG [ 81.83 KiB | Viewed 8870 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Apr 2007 03:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Avem si troleibuz de Paste!
Totusi, spre deosebire de Rathgeberul gras (in anii cand a circulat), pentru acest troleibuz trebuie taxat bilet/validat card.


Attachments:
5270-Buj-005.jpg
5270-Buj-005.jpg [ 80.51 KiB | Viewed 6028 times ]
5270-Buj-006.jpg
5270-Buj-006.jpg [ 105.08 KiB | Viewed 6026 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Apr 2007 18:13 
De vineri 6 Aprilie avem Irisbus pe liniile 86 si 90.


Attachments:
dsc06493_123.jpg
dsc06493_123.jpg [ 91.6 KiB | Viewed 13031 times ]
dsc06495_863.jpg
dsc06495_863.jpg [ 100.57 KiB | Viewed 13030 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Apr 2007 18:17 
De azi avem Irisbus pe liniile 70 si 92.


Attachments:
DSC06550.JPG
DSC06550.JPG [ 97.06 KiB | Viewed 13027 times ]
DSC06556.JPG
DSC06556.JPG [ 87.3 KiB | Viewed 13028 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Apr 2007 22:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
In urmatoarele saptamani se vor face mutari de parc la Ikaurusuri,Vatra Luminoasa va transfera #5110-#5114 la Bucurestii Noi si #5115-#5117,#5203 si #5205 la Berceni.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Casari de troleibuze
PostPosted: Wed 11 Apr 2007 14:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Au fost retrase, in vederea casarii:
Dac 112E (ex-117EA): #7148
Dac 117EA: #7347
Dac 217E: #7413


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Apr 2007 16:36 
Si pe 90 :)


Attachments:
DSC06608.JPG
DSC06608.JPG [ 104.83 KiB | Viewed 12942 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Apr 2007 22:59 
Primele troleibuze Irisbus Citelis circula pe liniile depoului Bujoreni - 61,69,91.

O "problema" pentru cei care facem poze este rata de refresh la afisajul frontal care face de multe ori ca acesta sa para mort , dar in realitate nu este , deci daca vedeti poze in care afisajul frontal e negru este doar de la poza , in realitate el functioneaza. Se vede cel lateral care este functional.


Attachments:
5303-061-01.JPG
5303-061-01.JPG [ 72.27 KiB | Viewed 12902 times ]
DSC06596.JPG
DSC06596.JPG [ 114.83 KiB | Viewed 12899 times ]
5307-091-01.JPG
5307-091-01.JPG [ 103.9 KiB | Viewed 12899 times ]
DSC06597.JPG
DSC06597.JPG [ 108.88 KiB | Viewed 12903 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Apr 2007 09:10 
Cu toate ca-l vazusem si eu cu ochii mei tras langa cladirea de birouri de la Bucurestii Noi, "sigilat" cu acele benzi de hartie care de obicei indica clar "destinatia URAC", iata ca ieri #7347 era pe traseu!!! Am ramas stupefiat!!! Stie cineva care-i manevra cu el?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Apr 2007 09:39 
Probabil nu-si facuse norma de casare, asa ca s-au razgandit


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Apr 2007 13:16 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Hmm..eu cand l-am vazut in depou nu mai avea bord! Am dedus ca e pt. casare, pt. ca si #7413 era in aceeasi stare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Apr 2007 14:33 
La dep Berceni 7336 este retras si a fost aprobata casarea. Urmeaza 7433 si inca unul nu tin minte numarul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Apr 2007 14:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Cel de-al treilea Dac pe care il caseaza Berceni este #7418.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Apr 2007 18:59 
Deocamdata Vatra Luminoasa nu da troleibuze. Din cauza ca se asteapta cauciucuri pentru troleibuze Ikarus la care Vatra sta destul de prost (stilul clasic :twisted: ) , au vreo 8 troleibuze trase pe butuci asteptand cauciucuri , la Bujoreni aceeasi problema dar doar la 4 troleibuze.
Problema se rezolva cel tarziu saptamana viitoare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Apr 2007 20:29 
Azi 5199 era tractat pe la Universitate. Nu stiu ce avea dar cert este ca in urma lui a ramas un miros de incins/ars.


Attachments:
DSC07141.JPG
DSC07141.JPG [ 103.43 KiB | Viewed 7177 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 May 2007 18:41 
S-a ajuns la 5327, saptamana viitoare se ajunge la 5330.
La Arad sunt in lucru pana la 5334.


Attachments:
DSC07713.JPG
DSC07713.JPG [ 102.15 KiB | Viewed 13035 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 May 2007 23:05 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Care este capacitatea depoului Nitu Vasile ? In vremurile lui bune, deservea citeva linii de forta (94, 95, 83, 76, 73, 74 - ultimele trei in versiunile 'extinse') cu DAC-uri 117, de unde trag concluzia ca ar putea gazdui un numar semnificativ de troleibuze din clasa Ikarus 415...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 715 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group