TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 19 Apr 2024 21:38

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 267 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Dec 2007 04:37 
Din 50 de mecanici si ajutoare care au iesit anul acesta 10 sunt femei


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 02:05 
Schita Astra IVA:

Image

Schita Bombardier Movia (www.bombardier.com):

Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 02:13 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Rama 075 arata ca desprinsa din imaginile dintr-un topic despre grafferi de pe Skyscrapercity.com - e undeva pe aici pe forum o trimitere acolo (pe la subiectele cu grafitti). Exista daca nu ma insel si un tren cu personaje de desene animate - Fred, Barney & co (nu mai stiu pe ce blog am vazut-o).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Dec 2007 03:08 
Sunt de fapt mai multe de acest gen:

Cow&Chicken: (Acuma este sters acest vagon probabil cu un alt desen peste)

Image

Fred & Barney: (S-a sters tot trenul numai acest vagon a ramas nesters-este una din cele 2 IVA care nu merita a fi sterse)

Image

Un desen foarte frumos (cealalta IVA ce nu merita a fi stearsa):

Image

Image

Image

Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 00:37 
Dupa cum spuneam despre TEM 004-058-006 astazi l-am vazut la eroilor..
Vagonul 006 avea botul proaspat vopsit iar pe laterale au inceput sa apara desenele pe toate ramele..In urmatoarea poza il avem pe 006 intrand in statia eroilor. Low quality picture


Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 20:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
De fiecare data e ceva suspect: la ce desene reusesc sa faca pe vagoane, ma intreb unde sunt oare facute si cat de orbi sau mituibili sunt cei de la paza. Mi se pare absulut imposibil sa se faca asemenea desene si sa nu bata la ochi ca intre niste "unii" si ies tot "aceiasii unii" prin fata unor camere de luat vederi prin metrou, si nu se intampla nimic.

Pe de alta parte e nevoie de macar 20 de minute ca sa faci un asemenea desen, deci probabil ca iasi doar cine nu vrea nu stie ce se intampla. Iar ca sa inchid aceasta discutie, cu niste amarati de senzori in infrarosu care ar fi pusi pe lateralele unui tunel si niste balize la 100 de metri in tunel (drept daca nu e nevoie si de repetori) se poate securiza orice tunel si spatiu de la suprafata, dar trebuie sa se vrea.

Asadar, sistemul de alarma de proximitate:

Senzor-------------------------------------------------------------Baliza IR
============== RAMA ELECTRICA GARATA ================ Linie
Senzor-------------------------------------------------------------Baliza IR


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Dec 2007 20:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Aplicand o solutia prezentata mai sus sau altele mai bune, foarte repede s-ar strange niste mii de RON din amenzi si s-ar face niste dosare frumusele pe la politie si se acopera integral costul sistemului (care nici macar nu are nevoie de cine stie ce sofisticare sau urmarire pe monitor). Doar sa se vrea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 00:59 
V-am zis eu mai sus ca aducearea trenurilor noi este o spalare de bani si ca la inceput se vroia descotorosirea de IVA printr-un mod sau altul...problema este ca acum s-a creat un precedent iar unii deja fac asta prea mult..

Iar solutia ta fider este mult prea complexa pt ziua de azi...pur si simplu ar trebui sa puna baietii o broasca la usa de la remiza de la eroilor..si na ca v-am zis foarte elegant ce era de zis...cine este baiat destept pricepe ;)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 10:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 37
Location: Bucurest. S6 Militari
http://www.youtube.com/watch?v=askatO6fdlY
Nu stiu cine sunt tipi din film, am vazut filmul pe youtube. prin filmul asta se arata ca nimanui nu ii pasa. Se plimba printre rame (una chear sub tensiune) si nimeni nu ii intreaba de sanatate. De multe ori am intrat si eu in depou spunand ca il caut pe tata , dar nimeni nu mi-a cerut vreo legitimatie sau vreun act sa deovedesc ca sunt fiul lui X. Incet incet vor sa scape de ramele iva si nu le mai pasa. din pacate


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 15:00 
Asta este chiar prea de tot..totusi la ciurel stau si Bombardier..desi stiam ca este asa tot am ramas uimit..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 18:57 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Nu se poate... sunt mai multe acolo pe youtube, unele fiind "mana" celor ce se ascund in spatele bucharestbusiness,org. IN film, mai spre sfarsit, apare si un maistru, care se uita putin cam absent cu o usoara curiozitate la ei. Probabil ca erau sub aripa lui, "vedeti si voi ce faceti p-aici. nu va duceti prea departe (nu ace\veau voie sa intre pana tunel), l-as ca aranjez eu".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 22:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 37
Location: Bucurest. S6 Militari
http://www.youtube.com/watch?v=f7D_tIrvEJU dupa parerea mea revoltator...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 00:23 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 14
Location: Bucuresti
Cei din imagine sunt niste pusti tampiti care cred ca este foarte interesant ce fac. Va puteti da seama dupa comentariile lor ce grad de inteligenta au. Si nu cred ca ar trebui sa ne mai mire daca asemenea specimene se plimba lejer prin depou si nu comenteaza nimeni. Grafferii se mai si feresc... si se pare ca o fac degeaba, la cata lipsa de interes exista.

Si va pot spune sigur ca nu au nici o legatura cu BucharestBusiness. Ca fapt divers, de BucharestBusiness se ocupa un singur om, acesta face pozele, sau primeste poze de la "artistii" respectivi, el incercand sa alcatuiasca un fel de arhiva cu tot ce s-a vopsit pe metroul bucurestean. Eu nu l-as condamna pentru asta, pozele respective fiind o adevarata comoara, prezentand locuri in care majoritatea celor de pe aici nu vor avea ocazia sa calce vreodata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 20:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Mazuish wrote:
Cei din imagine sunt niste pusti tampiti care cred ca este foarte interesant ce fac.

Si va pot spune sigur ca nu au nici o legatura cu BucharestBusiness. Ca fapt divers, de BucharestBusiness se ocupa un singur om, acesta face pozele, sau primeste poze de la "artistii" respectivi, el incercand sa alcatuiasca un fel de arhiva cu tot ce s-a vopsit pe metroul bucurestean. Eu nu l-as condamna pentru asta, pozele respective fiind o adevarata comoara, prezentand locuri in care majoritatea celor de pe aici nu vor avea ocazia sa calce vreodata.


Asta nu ii disculpa cu nimic. Este ca si cum ai pune poze din interiorul diferitlor unitati militare. Si cel care face poza, si cel care o publica sunt pasibili de amenzi serioase. La noi se uita sau se trece cu vederea, dar in alte tari, mai sunt luati la rost din cand in cand si cei care isi baga nasul pe unde nu trebuie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 01:29 
Si asa este normal..sa fie luati serios la rost


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 02:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Daca cineva din afara personalului ar fi patruns doar din greseala intr-un spatiu nepermis al metroului inainte de 1990, s-ar fi ales in cel mai bun caz cu o zi de dat declaratii la militie. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ar fi putut pati daca ar fi avut si aparat de fotografiat asupra sa. Dar in mod sigur i se schimba intreg cursul vietii, si nu in bine. :( Mai ales ca la vremea respectiva incepuse constructia unui tronson de metrou special pentru retragerea in caz de necesitate a cuplului dictatorial (Casa Poporului-Berzei?-Primaverii-Aeroport), lucrare despre care vad ca nu se mai aminteste acum, dar care probabil inca exista intr-o anumita faza incipienta.
Din cate cunosc, legislatia de atunci cu privire la obiectivele de interes deosebit (Decretul 400) nu s-a abrogat. Eu sunt adeptul tolerantei si a demilitarizarii, dar ce siguranta poate oferi calatorilor o intreprindere strategica in care oricine poate intra prin gard, si apoi mai si pleaca liber?
Ce insemna faptul ca inainte vreme ITB-ul avea director un om cu grad de general? Sau ca CFR-ul functiona in regim militarizat? Insemna implicit recunoasterea importantei transporturilor in cadrul economiei tarii. Sigur ca nu este de dorit o reintoarcere la acele practici, dar prea au devenit sat fara caini aceste elemente de infrastructura care au costat bani multi la vremea lor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 10:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 13 Mar 2007 18:49
Posts: 37
Location: Bucurest. S6 Militari
Exista un tunel , nustiu daca un tunel de metrou care ajunge la aeroport. Tunelul trece pe langa gara baneasa, dar este bine pazit si acum. S-a incercat realizarea unui reportaj despre aceste tunelui, dar s-au rezumat doar la a arata intrarea de pe langa gara baneasa care era astupata de un capac foarte gros de fier.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 12:09 
Pe unde anume pe langa Gara Baneasa? Ca trec pe acolo saptamanal de 2-3 ani si nu am vazut pe nimeni pazind nimic. Unde este capacul?
Singura chestie inexplicabila care am vazut-o a fost la montarea noii linii, in dreptul Luxten s-a sapat o gaura mare pana s-a ajuns la partea de sus a ceea ce parea un tunel cu sectiune dreptunghiulara din beton, s-a izolat partea de sus cu smoala, s-a pus un strat de traverse folosite deasupra si s-a astupat. Locul se poate identifica si acum.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Dec 2007 12:43 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 63
shoppy wrote:
Pe unde anume pe langa Gara Baneasa? Ca trec pe acolo saptamanal de 2-3 ani si nu am vazut pe nimeni pazind nimic. Unde este capacul?
Singura chestie inexplicabila care am vazut-o a fost la montarea noii linii, in dreptul Luxten s-a sapat o gaura mare pana s-a ajuns la partea de sus a ceea ce parea un tunel cu sectiune dreptunghiulara din beton, s-a izolat partea de sus cu smoala, s-a pus un strat de traverse folosite deasupra si s-a astupat. Locul se poate identifica si acum.

Chestia aia de sectiune dreptunghiulara face mai degraba legatura cu Pajura sau cu Bucurestii Noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Dec 2007 03:25 
Voi chiar credeti ca orice tunel este de metrou? probabil daca ar fi fost ceva la gara baneasa nu era la suprafata si era in conservare..slabe sanse..(dar mai stii)


O alta veste..de astazi din cele 2 rame specifice M4 nu mai circula nici una..sunt ambele in depoul ciurel..probabil revizii sau chiar mai grav...am vazut astazi la GN2 pe M4 un tren normal din 3 rame :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Dec 2007 15:43 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 14
Location: Bucuresti
Nu e prima data cand circula trenuri cu 3 rame pe M4. Acum vreo 3 ani am mai prins asa. Presupun ca e cum ai zis, ramele normale sunt la revizie si neavand ce sa puna in loc au ajuns sa aduca trenurile vechi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Dec 2007 14:04 
Ma alarmasem ca a crescut brusc nr de calatori pe M4 :D:D:D:D


Cu ocazia acestui post tin sa urez si eu un AN NOU FERICIT! Sa aveti parte doar de impliniri, sanatate multa si multe bucurii alaturi de cei dragi!

Sa dea domnu sa se termine toate ch-ppc pt 41 ca sa plece cazaturile de acum..sa dea domnu ca in 2008 sa inceapa cu succes exploatarea noului tronson..etc etc..oricum..noi sa fim sanatosi..si la bine..si la rau!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Feb 2008 13:31 
Date tehnice pentru o rama Astra(luate din Master Planul de Transport Bucuresti - pag 227 in pdf):

Lungimea: 2 x 19.000 mm
Latimea: 3.100 mm
Inaltime: 3.600 (-5 +0) mm
Inaltimea podelei: 1.165 mm
Ecartament: 1.432 (-2 +3) mm
Greutate bruta: 2 x 36t
Numar de locuri: (2 x) 34
Locuri in picioare 4 pas/mp: (2 x) 166
Capacitate totala 8 pas/mp: (2 x) 364
Tensiune de alimentare: 750V (-30%, +20%)
Putere de tractiune: 4 x 215 kW
Viteza maxima: 80 km/h


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Feb 2008 14:47 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 54
De fapt, puterea uniorara a unei rame e de 4x185kW. Fiecare motor are puterea maxima de 215kW.
Iata ca, cu ocazia asta, se dovedeste ca Movia e mai usoara decat o rama de 3 Astre (173t vs 216t), iar puterea specifica e cam aceeasi in cazul tenului gol, si anume cca 11kW/t.
Diferentele la demaraj provin mai mult ca sigur din gestionarea celor 2000kW; acestia nu se mai pierd pe rezistoarele treptelor, ci invertoarele absorb puterea necesara tractiunii la un randament de peste 90%.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 21 Feb 2008 17:21 
Ieri a fost scoasa de la vopsitorie rama 055..schema de culoare este rosie..
Urmeaza a fi vopsite aproape toate trenurile care vor fi puse in stare de functionare..


Tot ieri era in curs de casare rama 143.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Feb 2008 02:45 
Image

Rama 143 la casare..smulgeau baietii de zor la din ea...

Image

068 la vopseala :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Feb 2008 02:48 
...no comment...

Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Mar 2008 11:44 
Stie cineva unde se afla rama ALSTOM sau care este soarta ei??? Nu am mai vazut-o demult nici in circulatie si nici pe vreo remiza de pe M1...ce se intampla cu ea???


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Mar 2008 12:39 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 14
Location: Bucuresti
Ultima data cand am vazut rama Alstom, a fost in vara, si atunci se afla in remiza de la Brancoveanu. Era intr-o stare jalnica, din punct de vedere al exteriorului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Apr 2008 03:18 
Electroputere Craiova a transformat si modernizat rame IVA dotate cu sisteme de pilotare automata precum si alte echipamente tehnologice de ultima ora in perioada 1993-1996 dupa urmatorul grafic:

1993: 4 trenuri
1994: 6 trenuri
1995: 1 tren
1996: 2 trenuri

De pe poarta uzinei din Craiova au plecat 13 trenuri albastre deci:P


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 267 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group