TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 18:26

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject: Re: Accidente
PostPosted: Sun 25 May 2014 14:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Quote:
Panică pe calea ferată

Zeci de pasageri ai trenului Cluj-Napoca - Ciucea au tras astăzi o sperietură zdravănă, după ce motorul locomotivei a luat foc în gara din localitatea Mera. Din fericire, incendiul a fost stins repede şi nu s-au înregistrat victime.

Flăcările au izbucnit la puţin timp după ce trenul a plecat din gara Cluj-Napoca. "Numai am ieşit, că se vedea un fum. De la Rădaia până aici, nu ştiam ce se întâmplă. Zic: imediat explodăm pe drum", a povestit un călător.

"Nu am văzut flăcări, dar am văzut fum, când au venit pompierii", a spus o femeie care se aflase în tren.

"S-a aprins ceva la motoare, am intervenit cu stingătoare şi am stins, până ce au venit pompierii", a afirmat Rusu Virgil, şeful trenului.

Peste o sută de călători au fost nevoiţi să aştepte în gară sosirea următorului tren spre Ciucea. "Cineva nu semnează pentru el când porneşte, vă daţi seama că a pornit şi în 10 minute s-a stricat", s-a plâns o femeie.

Pompierii vor stabili în perioada următoare cauzele producerii incendiului.

http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Dig ... lea+ferata


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 22 Jul 2014 16:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Indicatorul dezinteresului pentru calea ferată: Din 2005 circulaţia directă pe linia Bucureşti - Giurgiu a fost întreruptă după prăbuşirea podului de la Grădiştea. Proiectul este în faza de „revizuire a studiului de fezabilitate“

Niciunul dintre miniştrii care s-au perindat pe la conducerea Ministerului Transporturilor sau din şefii de la CFR SA, compania care administrează infrastructura fe­roviară, nu a avut pe lista de priorităţi reabilitarea podului de peste râul Argeş, din apropierea localităţii Grădiştea, care asigura legătura directă pe calea ferată între Bucureşti şi Giurgiu până în 2005, când s-a prăbuşit din cauza inundaţiilor.

De nouă ani trenurile de pasageri şi cele de marfă trebuie să circule pe o rută ocolitoare, ceea ce înseamnă costuri suplimentare şi o durată mai mare a călătoriei. Trenurile de călători care pleacă din Bucureşti spre Giurgiu parcurg această distanţă în mai mult de două ore şi jumătate trecând prin Videle, Răduleşti, Târnavele, Vlasca, Răsuceni, Toporu, Chiriacu, Stăneşti, Onceşti, Bălănoaia, Cetatea şi Giurgiu, ce adună 115 kilometri. Dacă s-ar fi putut circula direct distanţa era de sub 70 de kilometri. Proiectul legat de redes­chiderea circulaţiei între staţiile Vidra - Grădiştea este încă în faza de studiu de fezabilitate în revizuire.

„Distanţa pe care trebuie să o parcurgă acum trenurile pe Bucureşti-Giurgiu este dublă din cauză că nu s-a efectuat nicio lucrare pentru recons­trucţia podului de la Grădiştea. În fiecare an s-a vorbit începerea lucrărilor, însă nu se vede nimic. Transportatorii suportă costuri suplimentare din cauză că trebuie să meargă pe rute ocolitoare“, spune Iulian Măntescu, inginer feroviar. Acest pod nu asigura doar legătura directă dintre Bucureşti şi Giurgiu ci şi pe cea cu Iaşi-Bacău-Adjud, fiind parte din coridoul IX pan-european (Moscova-Kiev-Chişinău-România). „Avem obligaţia faţă de Comunitatea Europeană de-a moderniza acest tronson ce face parte din coridorul IX“, a adăugat el. În proiectele feroviare pe 2014 publicate pe site-ul Ministerului Transporturilor se menţionează şi cel legat de redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul nou de cale ferată peste râul Argeş, linia de cale ferată Bucureşti - Giurgiu între staţiile Vidra şi Grădiştea. „Suma propusă în bugetul anului 2014 este în valoare de un milion de lei (fonduri de la bugetul de stat şi FEDR)“, se arată pe site-ul Transporturilor.

Ce spun oficialii CFR SA

„Suma propusă în bugetul pentru anul 2014 este programată pentru revizuirea studiului de fezabilitate, în condiţiile primirii unui aviz favorabil din parte Comisiei Europene“, au transmis oficialii CFR SA. Guvernul Ro­mâniei a aprobat indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul nou de cale ferată peste râul Argeş, linia CF Bucureşti – Giurgiu, între staţiile CF Vidra - Grădiştea“ în condiţiile adoptării unei alte soluţii tehnice: linie simplă în zona podului cu fundaţii pentru linie dublă (în perspectiva unei dezvoltări ulterioare) şi a finanţării acestuia din fonduri europene nerambursabile şi de la Bugetul de Stat. Oficialii CFR SA mai precizează că având în vederea că proiectul „Amenajarea râurilor Argeş şi Dâmboviţa pentru navigaţie şi alte folosinţe“ (Canalul de navigaţie Dunăre–Bucureşti), care va permite legarea Bucureştiului de Coridorul VII pan-european de transport, a primit avizul Consiliului Interministerial de Avizare Lucrări Publice de Interes Naţional şi Locuinţe, acum fiind în faza de stabilire a coridorului de expropriere, este necesară luarea măsurilor de asigurare a gabaritul de navigaţie în zona podului. „În funcţie de acest aspect, dar şi de recomandările reprezentanţilor JASPERS (Joint Assistance to Support Projects in European RegionS – Asistenţă Comună pentru Susţinerea Proiectelor în Regiunile Europene) în legătură cu acest obiectiv, este necesară actualizarea Studiului de Fezabilitate, ţinând cont de alegerea unei soluţii care să utilizeze un pod nou, cu deschidere unică pe traseul existent al liniei de cale ferată cu gabarit de navigaţie şi infrastructură pentru linie simplă de calea ferată şi demolarea podului construit înainte de 1989. „În prezent această propunere a fost transmisă Comisiei Europene în vederea emiterii unui punct de vedere cu privire la posibilitatea finanţării execuţiei podului în varianta cu gabarit de circulaţie a navelor şi deschidere unică, dar încă nu am primit niciun răspuns.“

Investiţii minime în calea ferată

Anul acesta s-au alocat pentru investiţii în calea ferată aproape 1,4 miliarde de lei (circa 308 milioane de euro). Printre proiectele care vor fi finanţate se numără reabilitarea unor tronsoane de cale ferată, continuarea lucrărilor de electrificare pe Doaga-Tecuci-Barboşi, lucrări pe tronsonul Curtici-Simeria dar şi modernizarea unor staţii de cale ferată.

Căile ferate române primesc mai puţini bani de la bu­getul de stat decât administraţia drumurilor, deşi ten­dinţa în Uniunea Europeană este de încurajare a transportului pe calea ferată, mult mai nepoluant şi mai sigur.


http://www.zf.ro/zf-24/indicatorul-dezi ... e-12945651


Attachments:
pod Gradistea.jpg
pod Gradistea.jpg [ 348 KiB | Viewed 19952 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 24 Jul 2014 07:40 
Offline

Joined: Mon 25 Nov 2013 15:18
Posts: 4
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA vă informează că circulaţia feroviară pe relaţia Videle – Roşiori s-a desfăşurat cu dificultate în intervalul orar 06.35-08.45 din cauza unui deranjament înregistrat la unul din macazurile staţiei Ciolpani.

Între orele 06.35 – 08.45, trenurile aflate în parcurs pe relaţia Videle – Roşiori, au staţionat temporar în staţiile Videle, Gălăteni şi Ciolpani, circulaţia trenurilor fiind asigurată doar pe o singură linie.

Din cauza acestui deranjament, 6 trenuri de călători vor ajunge la destinaţie cu întârzieri cuprinse între 20-50 de minute, iar trenul IR 1696 va înregistra o întârziere de 130 de minute.

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de această defecţiune tehnică şi îi asigură că toate măsurile operative întreprinse de angajaţii feroviari au avut ca principal scop reluarea circulaţiei feroviare în condiţii normale de trafic.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate- ... 2-07-2014a


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 30 Jul 2014 11:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Quote:
Un tren care circula intre Curtea de Arges si Pitesti a deraiat, dupa ce a intrat pe portiunea de terasament distrusa. Cand a iesit de pe sine, socul a fost extrem de puternic.

Majoritatea calatorilor s-au ales cel putin cu cate o contuzie, insa patru dintre ei au fost raniti mai serios, alegandu-se cu fracturi la maini sau picioare. Calatorii raniti au fost dusi la spital.

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat ... itura.html


Attachments:
Curtea de Arges-Pitesti.jpg
Curtea de Arges-Pitesti.jpg [ 148.09 KiB | Viewed 19901 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 30 Jul 2014 11:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Quote:
Timp de mai bine de 5 ore trenurile nu au circulat între Petroșani și Gorj. O alunecare de teren a rupt instalația electrică de le Defileu, trenurile fiind remorcate de un Diesel

Ploile torențiale de luni au izolat Valea Jiului de sudul țării, trenurile neputând circula timp de mai bine de cinci ore din cauza unei avarii ce a afectat linia electrică ce alimentează locomotivele. Cele mai mari probleme au fost între Strâmbuța și Pietrele Albe.

Două trenuri au stat, marți, mai multe ore în gara Strâmbuța de pe Defileul Jiului. Potrivit surselor GDD, din jurul orei 14:30 și până la 19:15, trenurile 2026 Cluj-Tîrgu Jiu- București și 2084 Petroșani-Craiova au stat în gara Strâmbuța.

”Au fost probleme nu numai în alimentarea cu energie electrică, ci și la teramsanet, din cauza unei alunecări de teren”, au declarat, marți, sursele GDD din cadrul CFR.

Pe seară, de la Petroșani a plecat, spre Strâmbuța, o locomotivă Diesel care a tractat cele două garnituri de tren pe relația Strâmbuța-Pietrele Albe.

Trenul 2026 Cluj-Târgu Jiu- București trebuia să plece din Petroșani la 13:25, iar trenul Petroșani-Craiova trebuia să părăsească Valea Jiului la 14:30. Cele două garnituri au plecat însă din Strâmbuța doar la ora 19:15.

Dieselul mobilizat pe Defileu a rămas pentru a tracta trenurile ce ies și cele care intră în Valea Jiului pe relația Strâmbuța-Pietrele Albe.

Reprezentanții CFR nu știau, la ora 21:00 când urmau să fie remediate problemele apărute în traficul feroviar ce se desfășpară pe Defileul Jiului.

CFR Călători informea, marți, că este posibil să apară modificări sau perturbări în circulaţia trenurilor, din cauza avertizării cod galben de ploi pentru judeţele Alba, Argeş, Cluj, Dâmboviţa, Olt, Sibiu, Teleorman, Vâlcea şi a celei cod roşu de inundaţii pentru judeţele Gorj şi Vâlcea.

Pasagerilor le era recomandat ca, înainte de călătorie, să contacteze telefonic Gara CFR din localitatea de plecare pentru informaţii actualizate despre mersul trenului cu care intenţionează să călătorească.

http://gazetadedimineata.ro/breaking-ne ... targu-jiu/


Attachments:
tren.jpg
tren.jpg [ 150.79 KiB | Viewed 19901 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 03 Aug 2014 08:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Quote:
Azi, 02.08.2014 la ora 05.25 pe raza Regionalei Galaţi, în staţia Coteşti, trenul nr. 60842–1 aparţinând Transferoviar Grup a depăşit semnalul de intrare în staţie, care era în poziţia pe oprire şi a tamponat violent un grup de utilaje grele de cale, care staţionau

În urma tamponării, locomotiva şi utilajele au deraiat.

Accidentul s-a soldat cu un rănit, care a fost transportat la spital și, conform unui comunicat la CFR SA, este în afara oricărui pericol.

Cauzele accidentului vor fi stabilite de către Comisia de anchetă, care se află la faţa locului.

Azi dimineaţă, puţin după ora 5, un mărfar cu 19 vagoane, se pare goale, care aparţine Transferoviar Grup, un transportator feroviar privat, a lovit în plin un utilaj feroviar garat, se pare, pe linia directă din gara vrânceană Coteşti.

Potrivit unor surse din rândul anchetatorilor, se pare că mecanicii mărfarului ar fi ignorat semnalul roşu de oprire la intrarea in staţia CFR. În faţa sediului staţiei, trenul de marfă a lovit în plin un utilaj care era folosit pentru reparaţii la infrastructura de cale ferată. În urma coliziunii, utilajul CFR, a fost distrus în totalitate, dar a strivit si un lucrător care se odihnea în vagonul de dormit al muncitorilor feroviari.

„Persoana în cauză prezenta politraumatisme prin strivire la membrele superioare şi inferioare şi un traumatism toraco-abdominal. În momentul sosirii la faţa locului a echipajului SMURD, pacientul era conştient. Acestuia i s-a acordat primul ajutor şi a fost transportat la Spitalul Judeţean Focşani pentru investigaţii medicale. În momentul predării medicului de gardă, pacientul prezenta valori normale la puls şi respiraţie", a precizat locotenent Cristina Duţă, purtătorul de cuvȃnt al ISU Vrancea, citat de ADEVĂRUL.

În zonă Coteşti se circulă cu dificultate pe un singur fir iar trenurile au întârzieri de zeci de minute.

adevarul.ro


Attachments:
accident-feroviar-cotesti-01.jpg
accident-feroviar-cotesti-01.jpg [ 47.75 KiB | Viewed 19887 times ]
accident-feroviar-cotesti-02.jpg
accident-feroviar-cotesti-02.jpg [ 44.18 KiB | Viewed 19887 times ]
accident-feroviar-cotesti-04.jpg
accident-feroviar-cotesti-04.jpg [ 50.33 KiB | Viewed 19887 times ]
accident-feroviar-cotesti-05.jpg
accident-feroviar-cotesti-05.jpg [ 51.09 KiB | Viewed 19887 times ]
accident-feroviar-cotesti-06.jpg
accident-feroviar-cotesti-06.jpg [ 40.15 KiB | Viewed 19887 times ]
accident-feroviar-cotesti-07.jpg
accident-feroviar-cotesti-07.jpg [ 49.07 KiB | Viewed 19887 times ]
accident-feroviar-cotesti-08.jpg
accident-feroviar-cotesti-08.jpg [ 49.3 KiB | Viewed 19887 times ]
accident-feroviar-cotesti-09.jpg
accident-feroviar-cotesti-09.jpg [ 45.13 KiB | Viewed 19887 times ]
accident-feroviar-cotesti-10.jpg
accident-feroviar-cotesti-10.jpg [ 40.74 KiB | Viewed 19887 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 06 Aug 2014 20:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Quote:
Accidentul a avut loc în incinta stației CF Cotești de pe magistrala feroviară nr. 500, în data de 02 august 2014.

Vehicule feroviare implicate: un tren de marfă remorcat de LE şi un tren de lucru format din mașini grele de cale şi vagoane aferente (în ordinea - posibilă - din direcția impactului cu trenul de marfă: un profilator tip SPP 2005 PLASSER & THEURER, o mașină de burat tip 08 UM PLASSER & THEURER, un vagon platformă cu container, o maşină de ciuruit balast tip RM 80-UHR PLASSER & THEURER şi o garnitură de vagoane autoîncărcătoare pentru balast ). Practic, trenul de marfă a lovit cu o viteză de aproximativ 45 de km/h, trenul de lucru aflat în staționare. A avariat profilatorul (deraiat), maşina de burat (deraiată), vagonul platformă cu container (deraiat) şi mașina de ciuruit balast. LE a trenului de marfă a deraiat de asemenea de o osie (prima din direcția de mers).

Aceste poze au fost realizate de persoane de la Revizoratul SC al CNCF „CFR” S.A. de pe regionala Galaţi.


Attachments:
Cotesti.jpg
Cotesti.jpg [ 60.61 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1.jpg
Cotesti 1.jpg [ 80.09 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1a.jpg
Cotesti 1a.jpg [ 76.35 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1b.jpg
Cotesti 1b.jpg [ 87.02 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1c.jpg
Cotesti 1c.jpg [ 84.07 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1d.jpg
Cotesti 1d.jpg [ 81.4 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1e.jpg
Cotesti 1e.jpg [ 85.48 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1f.jpg
Cotesti 1f.jpg [ 99.25 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1g.jpg
Cotesti 1g.jpg [ 93.18 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1h.jpg
Cotesti 1h.jpg [ 102.41 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1i.jpg
Cotesti 1i.jpg [ 112.62 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1j.jpg
Cotesti 1j.jpg [ 85.8 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1k.jpg
Cotesti 1k.jpg [ 88.17 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1l.jpg
Cotesti 1l.jpg [ 96.75 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1m.jpg
Cotesti 1m.jpg [ 115.28 KiB | Viewed 19869 times ]
Cotesti 1n.jpg
Cotesti 1n.jpg [ 99 KiB | Viewed 19869 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 29 Aug 2014 15:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Un tren de călători care circula pe ruta Dorohoi-Iași a luat foc, vineri dimineață, în jurul orei 05.30., la doar câteva minute de la plecarea din Gara Dorohoi.

Când a ajuns în apropiere de satul Broscăuți, un incendiu a izbucnit la una dintre garniturile trenului. La fata locului au ajuns doua echipaje din cadrul Detasamentului de Pompieri Dorohoi, incendiul fiind lichidat la scurt timp.

Trenul, cu două garnituri, a plecat din Gara Dorohoi către Iași la ora 05:21. În prima garnitura se aflau călători, iar a doua garnitura, care a luat foc, era goala, aceasta urmând ca să fie folosita in Trușești pentru navetiști.

Imediat ce au vazut flacarile, mecanicul de tren si controlorul au evacuat calatorii din prima garnitura si au chemat ajutoare.

Din primele cercetări este posibil ca incendiul să fi izbucnit din cauza unui scurtcircuit.


http://stiri.botosani.ro/stire/72752/Tr ... +FOTO.html


Attachments:
tren 001.JPG
tren 001.JPG [ 620.56 KiB | Viewed 19820 times ]
tren 002.JPG
tren 002.JPG [ 541.04 KiB | Viewed 19820 times ]
72752_tren 003.JPG
72752_tren 003.JPG [ 668.86 KiB | Viewed 19820 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 31 Oct 2014 13:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Quote:
Deraiere vagoane IR 1691 intre Toplet si Baile Herculane

30-10-2014

CFR Calatori informeaza ca in jurul orei 17h10, primele 3 vagoane ale trenului InterRegio 1691, Bucuresti - Timisoara, au deraiat la trecerea peste un podet, intre Toplet si Baile Herculane.Primul vagon de la locomotiva a deraiat de doua boghiuri, iar urmatoarele doua de un singur boghiu.

Cei aproximativ 200 de pasageri si personalul feroviar nu au fost accidentati.
La acest moment, circulatia feroviara este inchisa si sunt asigurate mijloace auto pana la Baile Herculane, de unde pasagerii vor fi preluati de un alt tren pana la destinatii.

Trenurile IR 1693, IR 1695 si IR 1696 vor fi directionate pe ruta ocolitoare, iar pentru pasagerii trenurilor Regio (de scurt parcurs) se asigura transbordare cu mijloace auto intre Toplet si Baile Herculane.

Rugam pasagerii sa se informeze la birourile de informatii din garile din parcurs, cu privire la circulatia trenurilor.

Echipe feroviare intervin cu utilaje speciale si cu personal autorizat pentru ca traficul feroviar sa fie reluat in conditii de siguranta.

CFR Calatori cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile cauzate de incident si ii asigura că depune toate eforturile pentru ca acestia să ajungă în siguranta la destinatie.


In atasament, un reportaj de la fatza locului (ziarul Adevarul).


Attachments:
deraiere Herculane.pdf [72.84 KiB]
Downloaded 359 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 27 May 2015 18:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Ieri.

CFR Călători informează că din cauza deraierii în această dimineaţă a unor vagoane de marfă la iesirea din staţia Vânători (pe secţia de circulaţie Braşov – Sighişoara), vor interveni modificări în circulaţia unor trenuri, astfel:

În zilele de 26 şi 27 mai

Trenul IR 1745 Bucureşti Nord - Satu Mare va fi anulat pe ruta Braşov- Sighişoara- Copşa Mică - Satu Mare şi va circula pe ruta deviată Braşov – Podu Olt- Sibiu- Copşa Mică- Cluj Napoca- Dej- Satu Mare.

Trenul IR 1746 Satu Mare - Bucureşti Nord va fi anulat pe ruta Copşa Mică - Bucureşti Nord şi va circula pe ruta deviată Copşa Mică – Sibiu- Podu Olt – Braşov – Bucureşti Nord.

Trenul IR 1538 Cluj-Napoca - Bucureşti Nord va fi anulat pe ruta Cluj-Napoca - Sighişoara - Bucureşti Nord şi va circula pe ruta deviată Cluj Napoca - Deda – Braşov - Bucureşti Nord.

Trenul IR 1539 Braşov - Cluj-Napoca va fi anulat pe ruta Braşov – Sighişoara - Cluj Napoca şi va circula pe ruta deviată Braşov – Deda- Cluj Napoca.

În zilele de 26/27 mai şi 27/28 mai

Trenul IR 1741 Bucureşti Nord – Sighişoara- Cluj Napoca - Oradea- Satu Mare va fi anulat pe această rută şi va circula pe ruta deviată Bucureşti Nord - Braşov – Deda- Cluj Napoca- Oradea- Satu Mare.

Trenul IR 1742 Satu Mare -Oradea- Cluj Napoca -Sighişoara- Bucureşti Nord va fi anulat pe această rută şi va circula pe ruta deviată Satu Mare- Oradea- Cluj Napoca – Deda - Braşov – Bucureşti Nord.

Până la reluarea circulaţiei trenurile de călători care tranzitau zona afectată vor circula pe rute deviate spre destinaţia finală.

Legătura cu staţiile din zona afectată va fi asigurată cu trenuri suplimentare între staţiile Copşa Mică - Sighişoara şi Braşov – Mureni.

Între staţiile Sighişoara-Mureni se va asigura transbordarea călătorilor cu mijloace auto.
CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile cauzate de acest incident și informează că depune toate eforturile pentru ca pasagerii să ajungă în siguranță la destinație.

Pasagerii care nu mai doresc să continue călătoria vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor pentru parcursul neefectuat, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare.


Foto: Radio Son Sighisoara.


Attachments:
Vanatori.jpg
Vanatori.jpg [ 62.15 KiB | Viewed 19415 times ]
Vanatori 1.jpg
Vanatori 1.jpg [ 84.38 KiB | Viewed 19415 times ]
Vanatori 2.jpg
Vanatori 2.jpg [ 73.11 KiB | Viewed 19415 times ]
Vanatori 3.jpg
Vanatori 3.jpg [ 65.82 KiB | Viewed 19415 times ]
Vanatori 4.jpg
Vanatori 4.jpg [ 83.51 KiB | Viewed 19415 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 28 May 2015 18:16 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
O camera aflata la pasajul de cale ferata din apropierea schimbatorului care a provocat accidentul a surprins deraierea. La minutul 0:51 se observa cum unul dintre boghiuri vine deraiat si cu ajutorul contrasinei de la pasaj se redreseaza iar cel de-al doilea boghiu deja este pe firul celalalt, vagonul mergand de-a curmezisul, iar celelate vagoane sunt antrenate in deraiere.
Asteptam raportul OIFR pentru a vedea cauzele exacte ale deschiderii schimbatorului de cale in timpul trecerii garniturii.

http://www.szekelyhon.ro/videos/view/42 ... gutat.html

In cursul diminetii de azi a fost ridicat ultimul vagon.
La aceasta ora a fost refacut doar unul dintre firele caii.
Circulatia este in continuare oprita pe magistrala 300 intre Rupea si Sighisoara, trenurile sunt deviate pa magistrala 200 si 400.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 03 Jun 2015 13:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Kappa wrote:
Asteptam raportul OIFR pentru a vedea cauzele exacte ale deschiderii schimbatorului de cale in timpul trecerii garniturii.
E doar o chestiune de timp pana cand vom avea o tragedie care eventual sa o depaseasca pe cea de la Craciunel.

Semnificativ, desi teoretic toata magistrala 300 este reabilitata pe bani europeni, practic exact tronsonul cel mai periculos, adica Predeal-Sighisoara, nu va fi abordat in viitorul previzibil, pentru ca "nu sunt bani" (?!?)
Nimic intamplator in asta, daca ne aducem aminte ca si autostrada va ocoli Brasovul si nici aeroport nu se va face. Totul este calculat de catre "fratii nostri" de peste Carpati.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 03 Jun 2015 15:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Vor începe lucrări pe Sighişoara - Apaţa şi Apaţa - Caţa, vor fi finanţate prin CEF. Cu Predeal - Braşov e altă problemă, acolo sunt 4 tuneluri care cam stau să cadă şi nu se aruncă nimeni să facă un proiect de reabilitare a lor.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 05 Jun 2015 10:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Tren de marfă deraiat în apropiere de Orşova. Circulaţia trenurilor pe ruta Timişoara-Bucureşti este blocată

Circulaţia feroviară pe magistrala Timişoara-Bucureşti este blocată din cauza unui accident feroviar petrecut în apropierea staţiei Orşova. Un marfar al CFR Marfă care mergea dinspre Bucureşti spre Timişoara a deraiat, patru vagoane fiind sărite de pe linie. Trenul era gol, un singur vagon răsturnat având în el deşeuri metalice.


http://adevarul.ro/locale/turnu-severin ... index.html


Attachments:
Orsova tren deraiat.jpg
Orsova tren deraiat.jpg [ 48.71 KiB | Viewed 19350 times ]
tren deraiat Orsova.pdf [65.01 KiB]
Downloaded 259 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 05 Jun 2015 13:59 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Un articol scris cu fundul.
Nu sunt trenuri ajutatoare ci trenuri de ajutor pentru macaralele feroviare EDK 125 care repun pe sine vagoanele deraiate.
Trenurile provin de pe regionalele Timisoara si Craiova.
Trenul a deraiat la trecerea peste macaze nu peste marcaje.
Repunerea pe sine poate dura ore bune dar refacerea si verificarea infrastructurii poate dura mai mult.
"Locomotova" are o nada? Pentru prins pesti fraieri, bineinteles, ca autorul articolului. La locomotiva se va citi banda.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 05 Jun 2015 15:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Realitatea e trista, totusi. Inadmisibil ca in sec. XXI, intr-o tara UE, sa se intample atatea deraieri.

Foto de la fatza locului: Mediafax.


Attachments:
tren-deraiat2-oana-mitu.jpg
tren-deraiat2-oana-mitu.jpg [ 104.81 KiB | Viewed 19316 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 05 Jun 2015 21:11 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu wrote:
Realitatea e trista, totusi. Inadmisibil ca in sec. XXI, intr-o tara UE, sa se intample atatea deraieri.
Deraierea cea mare e in conducerea tarii. Restul sunt doar consecinte.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 05 Jun 2015 21:17 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Cu Predeal - Braşov e altă problemă, acolo sunt 4 tuneluri care cam stau să cadă şi nu se aruncă nimeni să facă un proiect de reabilitare a lor.
Sunt de fapt doua mari, care conteaza, si unul mic. Primul tunel s-a construit in doar 3 (trei) ani, intre 1876 si 1879, in vremea calului si carutei, fara curent electric, fara utilaje. Al doilea s-a construit in 2 (doi) ani, in 1939-1940. Deci in secolul XXI nu se mai pot construi rapid doua tunele noi, la fel ca in secolele XIX si XX. Sau probabil se amana sub pretextul obtinerii de mega-investitie pentru acel proiect de mega-tunel Azuga-Timisul de Sus.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 06 Jul 2015 14:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Duminică în jurul orelor 17.45, unul dintre cele 16 vagoane ale trenului de marfă Nr 40617-2 a deraiat de pe șine, la ieșirea din Cistei înspre Blaj, județul Alba.

În vagoane se află piese auto ale companiei Renault care au ca destinație gara din Brașov.

Nu s-au înregistrat nici victime, nici pagube materiale.

Potrivit specialiștilor CFR aflați la fața locului, odată vagolul repus pe șine, trenul și garniturile vor circula cu viteză redusă până la stația din Blaj, iar mâine. marfarul va fi dus la Aiud și supus unei inspecții tehnice amănunțite.

Cauza deraierii poate avea legătură și cu temperaturile crescute înregistrate astăzi.

Incidentul petrecut pe magistrala 300, în zona municipiului Blaj, vine la puțin timp de la finalizarea reabilitării tronsonului de cale ferată.

Este vorba de lotul 3 (35 km) atribuit asocierii Aktor (Grecia) – Arcada (România), pentru 721,852,150 lei (aproximativ 163 milioane euro), fără TVA.


Stadiul privind execuția lucrarilor pe tonsonul respectiv, Secțiunea Coşlariu – – Sighişoara, Lot 3 – Micăsasa – Coșlariu, la data de 7 mai 2015, era de 72,89%.

Mai multe echipaje și utilaje ale CFR Marfă întervin la fața locului pentru remedierea situației și reluarea traficului feroviar care afectează deopotrivă trenurile de călători.


http://ziarulunirea.ro/foto-tren-plin-c ... re-333255/


Attachments:
Tren-marfa-deraiat-Alba-1.jpg
Tren-marfa-deraiat-Alba-1.jpg [ 75.34 KiB | Viewed 19200 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 05 Aug 2015 15:17 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
In urma unui accident survenit la ora 10 in timpul unei manevre, magistrala 200 este avariata la iesirea din Brasov si se circula pe rute ocolitoare.

http://newsbv.ro/2015/08/05/foto-tren-d ... osminului/

http://www.brasovultau.ro/articol/stiri ... -foto.html



Attachments:
tren-deraiat.jpg
tren-deraiat.jpg [ 32.5 KiB | Viewed 18999 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 12 Aug 2015 15:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Trafic feroviar blocat în judeţul Hunedoara, între Simeria şi Petroşani. Cinci trenuri de călători în care se aflau 900 de persoane au fost oprite noaptea trecută, după ce locomotiva unui tren de marfă a luat foc în zona Merişor

Din cauza traseului dificil, pompierii nu au reuşit să ajungă cu autospecialele până la locul incendiului. După mai bine de 6 ore de aşteptare, unii dintre călători au fost trimişi cu autocare spre destinaţie, alţii şi-au continuat călătoria cu trenul, dar pe rute ocolitoare. Locomotiva unui tren de marfă aflat între Merişor şi Băniţa a luat foc din cauza unui scurt circuit produs la sala motoarelor. Din cauza zonei greu accesibile, pompierii nu au putut stinge flăcările.

Pentru siguranţa traficului feroviar, reprezentanţii căilor ferate au decis decuplarea liniilor de înaltă tensiune de la curent. Toate trenurile care ar fi trebuit să tranziteze zona au fost oprite în alte staţii CFR: la Bretea Română, Pui, Baru, Crivadia şi Petroşani. În total, 900 de călători din 5 trenuri au aşteptat mai bine de 6 ore să pornească la drum.

Pentru unii călători, lipsa apei şi a mâncării a fost una dintre cele mai mari probleme cu care s-au confruntat în orele de aşteptare. Până la urmă, autorităţile au decis ca persoanele aflate în cele 5 garnituri de tren să ajungă la destinaţie fie pe rute ocolitoare, fie cu autocarele. „Trei trenuri care aveau ca destinaţie să fie redirecţionate pe o altă rută, şi mă refer aici la aproape 800 de pasageri care vor ajunge la destinaţie pe o rută ocolitoare.

Ceilalţi pasageri, care trebuiau să ajungă fie la Petroşani, fie la Tg Jiu, au fost preluaţi cu autocare”, a declarat Anemona Doda, purtător de cuvânt Centru Comandă. Trenul de marfă care a luat foc transporta, de la Deva spre Constanţa, 14 vagoane încărcate cu fier vechi. Garnitura aparţine unui operator privat.


http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua ... a+luat+foc


Attachments:
Merisor.jpg
Merisor.jpg [ 83.78 KiB | Viewed 18942 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 07 Sep 2015 06:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Circulatia feroviara intre localitatile Valisoara si Valea Timisului a fost inchisa, incepand cu ora 22.05, dupa ce 3 vagoane din compunerea unui tren de marfa au deraiat.

Trenurile de calatori inscrise in grafic isi vor continua traseul pe ruta ocolita dupa cum urmeaza:
IR 1693 - transbordare auto a calatorilor pana in statia Caransebes de unde calatoria se va face cu o alta ganitura pana la Bucuresti Nord
IR 12196 va circula pe ruta Timisoara - Arad - Simeria - Tg Jiu - Filiasi - Bucuresti Nord
IR 480-1bva circula pe ruta Dr Tr. Severin - Filiasi - Tg Jiu - Simeria - Curtici
IR 1695 va circula pe ruta Filiasi - Tg Jiu - Simeria- Arad - Timisoara Nord
IR IR 481-2/473-2 va circula pe relatia Filiasi - Tg Jiu - Craiova - Golenti

Trenul care apartine operatorului privat GFR circula pe relatia Bradu Rafinarie - Timisoara Est si transporta motorina. Din primele informatii primite de la fata locului se pare ca exista scurgeri de continut doar dintr-un singur vagon.

La fata locului au fost trimise echipele de interventie feroviara si mai multe echipaje ale ISU Caras-Severin.

Cauza deraierii se va stabili dupa finalizarea anchetei.

CNCF CFR SA


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 19 Nov 2015 18:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că în data de 18.11.2015, începând cu ora 01.40 circulaţia feroviară a fost închisă pe raza Sucursalei Regionale CF Braşov, între staţiile Racoş şi Rupea, din cauza deraierii a şapte vagoane din compunerea unui tren de marfă.

„Trenul care aparţine operatorului naţional avea în compunere 33 de vagoane şi transporta produse petroliere. După ce comisia de investigare va stabili cauzele producerii acestui eveniment feroviar, echipele de intervenţie, aflate la faţa locului vor interveni pentru eliberarea totală a căii ferate. Graficul de circulaţie al trenurilor IR a fost retrasat pentru ziua de joi 19.11.2015 pe ruta deviată Braşov-Sibiu-Copşa Mică, iar trenurile locale (Regio) circulă pe segmentele feroviare Braşov- Racoş, Rupea – Copşa Mică şi mai departe spre destinaţiile finale”, se precizează într-un comunicat de presă al CFR.


http://newsbv.ro/2015/11/19/foto-video- ... -si-rupea/



Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 19 Jan 2016 18:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Locomotivă în flăcări, în Gara Pașcani. Scânteia a izbucnit atunci când locomotiva a fost pusă sub tensiune. Călătorii care se aflau în stație au chemat pompierii pentru a interveni. Trenul era programat pentru ora 10.00 cu destinația Târgu Neamț și a fost anulat pentru câteva ore până când va fi adusă o altă locomotivă.

Momente de panică astăzi în Gara din Pașcani. Locomotiva trenului Pașcani – Târgu Neamț 5525 care trebuia să plece din stație la ora 10.00 a luat foc. S-a întâmplat în jurul orei 8.50 atunci când mecanicul a pus-o sub tensiune. Martorii povestesc ca a fost o scânteie apoi au urmat flăcări și fum gros.

Călătorii aflați în stație au sunat la 112 și au chemat ajutor. La fața locului s-au deplasat două echipaje de Pompieri din Pașcani care au reușit să localizeze și să stingă focul.

Locomotiva a fost dusă pe rampa CFR vis a vis de Școala Specială Pașcani. De la un transformator ar fi izbucnit incendiul.

Călătoria dus – întors (Pașcani – Târgu Neamț, Târgu Neamț – Iași) cu acest tren a fost amânată, urmând să revină în parametri normali în câteva ore când de la Iași va fi trimisă o locomotivă. Cetățenii care circulau cu acest tren și au achiziționat biletele vor primi contravaloare sau tichetul poate fi folosit la altă călătorie.

Menționăm că în urma acestui incident nu au fost victime.


http://bittv.info/locomotiva-in-flacari ... /s1470047/


Attachments:
Pascani 1.jpg
Pascani 1.jpg [ 32.35 KiB | Viewed 16226 times ]
Pascani 1a.jpg
Pascani 1a.jpg [ 28.15 KiB | Viewed 16226 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 23 Jan 2016 11:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Panică în această dimineaţă într-un tren Regio de pe ruta Pietroşiţa - Târgovişte. Pasagerii au observat că în vagoane a început să miroase puternic a fum şi în acel moment au anunţat mecanicul. Acesta a reuşit să ducă trenul până în cea mai apropiată staţie şi să anunţe pompierii. Până la sosirea echipajelor de intervenţie, atât angajaţii CFR cât şi câţiva pasageri au pus mâna pe extinctoare şi au limitat incendiul.

Incendiul a fost observat în apropierea staţie Aninoasa. Trenul Regio 9438 venea din direcţia Pietroşiţa şi se îndrepta spre Târgovişte. La un moment dat, vagoanele s-au umplut de fum şi imediat călătorii s-au alarmat. Mecanicul a reuşit să ducă trenul până în staţia Aninoasa unde au intervenit în prima fază cu extinctoarele.


http://adevarul.ro/locale/targoviste/fo ... index.html

http://observator.tv/social/tren-de-pas ... 72425.html


Attachments:
Aninoasa 4.jpg
Aninoasa 4.jpg [ 42.04 KiB | Viewed 16215 times ]
Aninoasa 4a.jpg
Aninoasa 4a.jpg [ 38.36 KiB | Viewed 16215 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 07 Feb 2016 09:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Tren de marfa deraiat intre Ileanda si Jibou.



Un tren de marfă a deraiat în urmă cu câteva ore, în zona localităţii Letca, în judeţul Sălaj. 10 vagoane încărcate cu sare de la Salina Ocna Dej au deraiat. Traficul feroviar dintre localitățile Dej și Jibou este blocat.

Trenul marfar circula spre Ungaria, iar in Letca ultimele zece vagoane ale trenului au ieșit de pe șine. Poliția și pompierii sunt la fața locului și fac cercetări.

La fata locului sunt așteptați și reprezentanții CFR, pentru a repune cele zece vagoane pe șine și pentru a stabili cauza producerii accidentului.

Din fericire nu s-a înregistrat victime.

De asemenea, Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că traficul feroviar între localitățile Jibou (judeţul Sălaj) și Dej (judeţul Cluj) este întrerupt. Situația s-a creat după ce zece vagoane ale trenului marfar 42691 (încărcat cu sare) au deraiat în stația CF Letca, în această noapte. Nu s-au înregistrat victime.


http://www.dejeanul.ro/content/tren-cu- ... videofoto/


Attachments:
Letca.jpg
Letca.jpg [ 163.65 KiB | Viewed 16202 times ]
Letca 0.jpg
Letca 0.jpg [ 135.14 KiB | Viewed 16202 times ]
Letca 1.jpg
Letca 1.jpg [ 225.95 KiB | Viewed 16202 times ]
Letca 2.jpg
Letca 2.jpg [ 252.24 KiB | Viewed 16202 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 25 Apr 2016 13:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Carambol azi in Curtici.

foto: Barnabas Nagy.


Attachments:
Curtici 04.2016.jpg
Curtici 04.2016.jpg [ 60.72 KiB | Viewed 16184 times ]
Curtici 04.2016a.jpg
Curtici 04.2016a.jpg [ 121.91 KiB | Viewed 16184 times ]
Curtici 04.2016b.jpg
Curtici 04.2016b.jpg [ 62.35 KiB | Viewed 16184 times ]
Curtici 04.2016c.jpg
Curtici 04.2016c.jpg [ 95.89 KiB | Viewed 16184 times ]
Curtici 04.2016d.jpg
Curtici 04.2016d.jpg [ 56.61 KiB | Viewed 16184 times ]
Curtici 04.2016e.jpg
Curtici 04.2016e.jpg [ 92.63 KiB | Viewed 16184 times ]
Curtici 04.2016f.jpg
Curtici 04.2016f.jpg [ 102.75 KiB | Viewed 16184 times ]
Curtici 04.2016g.jpg
Curtici 04.2016g.jpg [ 121.7 KiB | Viewed 16184 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 27 Apr 2016 11:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Silviu wrote:
Carambol azi in Curtici.

foto: Barnabas Nagy.


Attachments:
Accident Curtici 1.jpg
Accident Curtici 1.jpg [ 116.98 KiB | Viewed 16171 times ]
Accident Curtici 1a.jpg
Accident Curtici 1a.jpg [ 126.95 KiB | Viewed 16171 times ]
Accident Curtici 1a1.jpg
Accident Curtici 1a1.jpg [ 90.08 KiB | Viewed 16171 times ]
Accident Curtici 1b.jpg
Accident Curtici 1b.jpg [ 87.14 KiB | Viewed 16171 times ]
Accident Curtici.jpg
Accident Curtici.jpg [ 84.94 KiB | Viewed 16171 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 27 Apr 2016 11:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Quote:
Bucureşti, 26 aprilie 2016

În cursul acestei dimineţi, 4 vagoane din compunerea unui tren de marfă au deraiat, două dintre ele fiind răsturnate, la intrare în stația Craiova.

Trenul aparține unui operator privat de marfă și asigura un transport de cereale pe relația Craiova - Calafat. La faţa locului s-au deplasat comisiile de cercetare ale CFR SA și AFER, precum și echipele de intervenţie din cadrul Regionalei CF Craiova, pentru demararea operaţiunilor de repunere pe șină a vagoanelor răsturnate.

Traficul feroviar de călători între Craiova şi Calafat se desfăşoară în condiţii de siguranţă, în staţia Craiova trenurile fiind redirecţionate pe celelalte linii.






Attachments:
Accident Craiova.jpg
Accident Craiova.jpg [ 111.95 KiB | Viewed 16171 times ]
received_1192339727465724.jpeg
received_1192339727465724.jpeg [ 195.1 KiB | Viewed 16171 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 28 Apr 2016 10:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Quote:
Momente de panică printre călătorii unui tren CFR care circula pe ruta Sighetu Marmației-București, după ce locomotiva a luat foc în mers. La aproape 50 de kilometri de gară, conductorul a observat că din locomotivă ieșea fum.


http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua ... in+flacari


Attachments:
DA 1230.jpg
DA 1230.jpg [ 37.99 KiB | Viewed 15529 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group