Otokar Kent 12
Cu modelul de 12m chiar am reuşit să fac o călătorie. La prima vedere, interiorul e un pic mai aerisit decât cel de la Citaro. Pe scaunele de deasupra punţii spate chiar pot sta 4 oameni fără să se înghesuie. Motorul trage bine, şoferii merg cu viteza legală, spre deosebire de Citaro care în primele zile nu prea treceau de 30 - 35 km/h. Retatderul îşi face bine treaba la coborârea dealului Cotroceni.
Scaunele sunt destul de OK, dar par mai slab fixate decât la Citaro Euro-3, însă mult mai bine prinse decât la Irisbus Citelis. Sunt produse de firma germană Franz Kiel GmbH, fiind modelul IDEO.
Cele două ecrane funcţionează, unul arătând schema traseului, celălalt diverse informaţii legate de validarea cardurilor (probabil în curând va arăta reclame). Amplasarea e nefericită, insistenţa STB de a avea două monitoare a făcut ca vizibilitatea lor să fie obturată parţial de barele de susţinere. Anunţul de staţii funcţiona, dar erau aceleaşi înregistrări folosite şi pe Citaro.
#6405 - linia 601, Bd. Regina Elisabeta, mergând spre Semănătoarea
Attachment:
6405.jpg [ 107.13 KiB | Viewed 6812 times ]
#6428 - linia 336, staţia ,,Facultatea de Electronică", sensul spre Piaţa Rosetti
Attachment:
6428.jpg [ 120.16 KiB | Viewed 6812 times ]
Attachment:
6428b.jpg [ 100.9 KiB | Viewed 6812 times ]
Attachment:
6428c.jpg [ 60.23 KiB | Viewed 6812 times ]
Attachment:
6428d.jpg [ 50.94 KiB | Viewed 6812 times ]