TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 15:19

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
 Post subject: Accidente
PostPosted: Sat 02 Jun 2007 20:35 
Offline
User avatar

Joined: Wed 11 Jan 2006 21:30
Posts: 74
Location: Arad
Deschid subiectul trenuri, cu ocazia unei deraieri a unui marfar ce a maturat tot in cale, linia fiind greu de refacut, citeva zile de munca vor fi necesare, ce la jurnale a aparut caracterizat de cei de la CFR drept un incident normal in care de la 3 pina azi dupamasa la ora 5 a blocat linia Arad-Simeria mai precis intre Deva si Ilia unde nu sint variante de ocolire decit de sute bune de km in plus. A fost un incident grav si probabil nimeni nu va fi vinovat, ceea ce e deja obisnuit la noi.


Attachments:
File comment: deraierea
accident.JPG
accident.JPG [ 52.51 KiB | Viewed 24864 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Accidente / incidente
PostPosted: Tue 11 Dec 2007 17:52 
Offline

Joined: Sun 11 Mar 2007 13:24
Posts: 6
poze remiza automotoare


Attachments:
imag000_876.jpg
imag000_876.jpg [ 111.15 KiB | Viewed 22025 times ]
imag001_454.jpg
imag001_454.jpg [ 130.7 KiB | Viewed 22025 times ]
imag003_181.jpg
imag003_181.jpg [ 94.11 KiB | Viewed 22025 times ]
imag004_145.jpg
imag004_145.jpg [ 107.45 KiB | Viewed 22025 times ]
imag005_158.jpg
imag005_158.jpg [ 100.32 KiB | Viewed 22025 times ]
imag006_622.jpg
imag006_622.jpg [ 81.69 KiB | Viewed 22025 times ]
imag007_169.jpg
imag007_169.jpg [ 99.34 KiB | Viewed 22026 times ]
imag008_577.jpg
imag008_577.jpg [ 107.08 KiB | Viewed 22025 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Dec 2007 00:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Pata de pe partea dreapta nu pare provocata de un copac, mai degraba seamana a beton sau mortar. Posibil sa fi acrosat o betoniera?
Interesanta constructia acestor trenuri cu invelis din "carton" (ma rog, fibra de sticla).
Se pare ca pana acum cel putin trei garnituri Desiro au suferit accidente grave.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Dec 2007 22:47 
Brassovia wrote:
Pata de pe partea dreapta nu pare provocata de un copac, mai degraba seamana a beton sau mortar. Posibil sa fi acrosat o betoniera?

Bingo! Accidentul a implicat intr-adevar o betoniera, undeva pe la Ionesti, nu departe de Valcea. De altfel, destinatia Ramnicu Valcea se poate citi pe afisajul automotorului. Din cate stiu, soferul betonierei a decedat iar mecanicul a scapat teafar, aplicand principiul sanatos pune frana si fugi din cabina. Sunt cateva luni bune de atunci.
Constructia cabinei din fibra armata are unele avantaje. Este o zona tampon ce permite disiparea energiei intr-un impact, materialul se poate modela usor, oferind posibilitatea realizarii unor forma aerodinamice 'hoate', asigura eficientizarea productiei prin 'modulizare', nu rugineste etc. Desi nu e deloc ieftina, in cazul de fata reparatia ar trebui sa includa aducerea unei cabine noi, gata echipate, si montarea acesteia. Sasiul nu pare afectat. Cine plateste... e o alta poveste.
PS Interesant mi se pare si automotorul cu aburi. Ce-o face acolo?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Dec 2007 20:48 
ce numar de inmatriculare are Desiro din pozele de mai sus...cel peste care s-a prabusit copacul stie cineva ce numar are.....si care e situatia lui actuala.....???


Top
  
 
PostPosted: Mon 10 Mar 2008 23:37 
Calea ferata ascunde peste 1.000 de puncte periculoase

Marti, 11 Martie 2008


Chiar daca nu s-au inregistrat accidente soldate cu victime, CFR s-a jucat cu nervii calatorilor: anul trecut, peste 4.500 de trenuri au intarziat, in total, 35 de zile.

EVZ a intrat in posesia unei note interne a Companiei de Cai Ferate care arata ca siguranta calatorilor este pusa in pericol sau asigurata la limita pe tot mai multe sectoare feroviare.

„Pe intreaga retea de cai ferate, adica 13.730 km (linii curente si directe) exista un numar de 1.054 puncte periculoase, din care 319 sunt de categoria I, iar din acestea - 119 sunt pe linii magistrale si principale“, se arata in nota semnata de directorul CFR Infrastructura, Constantin Manea, in ianuarie 2008. Expertii tehnici ai CFR sustin insa ca o parte din acestea sunt cauzate de alunecari de teren sau caderi de stanci, dar banii de la buget alocati pentru reparatii nu permit inlaturarea pericolului din acele zone.

Sub 50 km/h pe o treime din linii

In toiul conflictului cu Ministerul Transporturilor, sindicalistii acuza ca feroviarii lucreaza in conditii dificile si ca starea infrastructurii pune in pericol zi de zi traficul de persoane si de marfuri.

"S-a ajuns sa se circule cu viteze de sub 50 de km pe ora pe o lungime de peste 30% din linii, iar defectiunile care apar pun in pericol atat munca angajatilor, cat si siguranta pasagerilor", ne-a declarat Ionel Socaciu, presedintele Federatiei Elcatel.

Pana la aceasta data, Autoritatea pentru Siguranta Feroviara (ASFR) nu a publicat inca numarul accidentelor si incidentelor produse in 2007, insa oficiali ai Ministerului Transporturilor ne-au declarat ca statistica acestora s-a inrautatit anul trecut fata de anii precedenti. In 2007 s-au produs peste 19.500 de deranjamente la instalatii care au avut ca efect intarzierea a 4.512 trenuri cu 51.117 minute (peste 35 de zile in total - n.r.), potrivit datelor oficiale ale CFR.

"Incidente cu victime umane eu nu stiu sa se fi produs, dar au fost cazuri in care au luat foc locomotive sau au cedat osii ale vagoanelor", sustine Ioan Pintea, directorul general adjunct tehnic al CFR.

Raportul ASFR pe 2006 arata ca mai multe vagoane ale unor trenuri de marfa au deraiat si s-au rasturnat din cauza defectiunilor tehnice. Tot din aceleasi cauze si din cauza uzurii peste limita a retelei si vagoanelor un tren de calatori a deraiat la Balotesti, in ianuarie 2006, si altele la Predeal, Dambu si Medgidia-Mircea Voda. In cazul incidentului de la Medgidia- Mircea Voda, cauza a fost ruperea sinei sub sarcina trenului.

Jumatate din infrastructura, expirata

Imediat dupa Revolutie, reteaua extinsa si bine echipata la acea data a Cailor Ferate Romane era invidiata de majoritatea tarilor din Europa. Transportul feroviar a fost considerat, multa vreme, un atu al Romaniei. Starea actuala a liniilor, a echipamentelor si a instalatiilor electrice este deplorabila.

Peste 50% din calea ferata administrata de CFR Infrastructura are durata de viata expirata, iar oficialii companiei si cei ai Ministerului Transporturilor au apelat pana acum la o singura solutie: restrictionarea vitezei de circulatie.

Majoritatea liniilor din reteua de transport feroviar necesita reparatii de urgenta sau refaceri in totalitate, iar banii de la bugetul de stat abia daca ajung pentru 10% din lucrarile programate. Situatia este aproape la fel de ingrijoratoare cand vine vorba despre materialul rulant al trenurilor - vagoane si locomotive - cu care circula zilnic sute de mii de calatori.

Anul trecut, numai in primele noua luni, peste 62 de milioane de calatori au ales calea ferata pentru a se deplasa in interiorul Romaniei sau drept conexiune la rutele internationale. CFR Calatori estimeaza ca numarul celor care vor merge cu trenul va depasi 100 de milioane in 2011, ajungand pana la 112 milioane in 2015.

EVZ


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Sep 2008 12:42 
Circulatia feroviara intre Herculane si Drobeta este intrerupta
de D.G. HotNews.ro
Luni, 1 septembrie 2008, 10:56 Ultima ora

Circulatia feroviara intre Herculane si Drobeta Turnu Severin a fost blocata luni, dupa ce o locomotiva a deraiat in dreptul localitatii Orsova, transmite Realitatea Tv.

Locomotiva a iesit de pe sine in timpul actiunii de tractare a unui tren personal.

Din cauza locomotivei deraiate, trei trenuri, doua Intercity si un personal, cu 300 de pasageri, sunt blocate.

CFR a pus la dispozitia pasagerilor un autocar care ii va transporta in gara Orsova.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Oct 2008 06:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56062
Colaps pe calea ferata

In Romania, 96% dintre macazurile feroviare au durata de functionare depasita * In 2007, trenurile au intarziat peste 51.000 de minute

Ministerul Transporturilor a lansat spre dezbatere publica un proiect de Lege pentru modificarea si completarea unor acte normative ce reglementeaza transportul pe caile ferate romane. Masurile care se impun a fi luate urgent au ca motivatie faptul ca retelele internationale de transport feroviar din statele Uniunii Europene vor fi liberalizate si deschise competitiei pentru serviciile internationale de calatori incepand cu 1 ianuarie 2010. Numai ca, desi ne mai desparte doar un an de aceasta data, subfinantarea activitatii de intretinere a caii ferate romanesti a condus, potrivit notei de fundamentare a proiectului de lege, la degradarea continua a starii de buna functionare a elementelor componente ale sistemului feroviar roman, distribuite de-a lungul a 20.385 km de linii si in circa 992 de statii.Sina in paraginaLungimea totala a retelei s-a micsorat la 20.385 km in 2007, fata de 21.030 km in 2001, iar numarul aparatelor de cale a scazut de la 30.242 in 2001, la 27.367, anul trecut. La 31 decembrie 2007 existau 5.148 km de linie scadente la reparatii capitale, adica 38% din lungimea totala a liniei de cale ferata, iar pe reteaua CFR, din cele 18.170 de poduri si podete, 3.235 (respectiv 17,81%) au durata de viata expirata. 10.998 dintre acestea, reprezentand 60,53%, sunt scadente la reparatii pentru readucerea in parametrii initiali de functionare. Dintre cele 10.998, de poduri si podete scadente la reparatii, 1.112 necesita reparatii in prima urgenta, iar alte 209 refacere integrala. Din cele 170 de tuneluri, 67 (39%) sunt scadente la reparatii capitale. Pe intreaga retea feroviara romaneasca exista 1.054 de puncte periculoase din care 319 sunt de categoria I, cele mai periculoase, iar dintre acestea, 119 sunt pe linii magistrale si principale. In prezent, sunt impuse 373 de restrictii de viteza, cu un numar de 373 km, fata de 245 de restrictii cu 602 km in 2001. Si aici trebuie mentionat ca, majoritatea restrictiilor nu au acoperire in timpii de mers, ceea ce face ca multe trenuri sa aiba intarzieri. 634 de statii sunt dotate cu instalatii de centralizare electro­dinamica cu un total de 16.056 macazuri, dintre care 600 de statii (95%) cu 15.346 macazuri (96%) au durata normala de functionare depasita sau sunt scadente la reparatii capitale. Celelalte statii sunt dotate cu alte tipuri de instalatii de siguranta a circulatiei, aproape toate fiind cu durata normala de functionare depasita. Dintre cei 10.407 km de linie de contact din linie curenta, statii si tuneluri, 8981 km (86,3%) sunt cu termenul de reparatie capitala depasit. In conditiile de mai sus, pe parcursul anului trecut s-au produs, la instalatiile de semnalizare, electrificare si centralizare, in special din cauze tehnice, 19.509 deranjamente, care au avut ca efect intarzierea a 4.512 trenuri cu 51.117 minute.Subventie pentru CFRPrincipala sursa de venit a "CFR" S.A. - companie rezultata in urma restructarii SNCFR, cu scopul de a administra infras­tructura feroviara - o reprezinta Tariful de utilizare a infrastructurii feroviare (TUI), cu o pondere de 66% din total, veniturile bugetare avand o pondere de 4%. Nivelul veniturilor a scazut din 2004 pana in prezent, deoarece TUI, aplicat transportului public de calatori, nu a crescut decat cu 2-3%, adica de la 2,4 euro/tren km la 9 lei/tren km, comparativ cu costurile, care au crescut cu 28% (materiale, energie, amortizare, lucrarile de reparatii, munca vie). In aceeasi perioada, tarifele in transportul public de calatori au crescut cu 64,5%. Aceeasi situatie se constata si la TUI pentru transportul de marfa, adica de la 3,6 euro/tren km la 14 lei/tren km, ceea ce face ca si aici cresterea sa fie tot de 2-3%, comparativ cu cresterea de aproximativ 43% a tarifelor practicate de operatorii de transport marfa. Cu toate ca TUI are valori foarte mici, el reprezinta o pondere foarte mare in costurile de operare ale operatorilor de transport pe cale ferata: 33% la transportul de calatori si 37% la transportul de marfa.In proiectul de lege se explica faptul ca, pentru asigurarea unei concurente viabile intre sistemul de transport feroviar si cel rutier, este necesar a mentine la acelasi nivel TUI percepute de la operatorii de transport feroviar, iar diferentele fata de real sa fie sustinute de la bugetul de stat ca subventie sociala feroviara."Consideram ca acesta modificare este necesar a se face cat mai urgent, deoarece CFR se afla intr-o situatie disperata, veniturile prevazute pentru anul in curs fiind mult mai mici decat cheltuielile, ceea ce va duce la cresterea in continuare a decalajului inregistrat deja. Neadoptarea acestor prevederi va duce la introducerea de noi restrictii de viteza, la aparitia de noi puncte periculoase, ceea ce va conduce la cresterea timpilor de mers si a intarzierilor neacoperite in graficul trenurilor", se arata in nota de fundamentare.Banii inapoiIn urma punerii in functiune a tronsoanelor de cale ferata modernizate de pe coridorul IV paneuropean (Constanta-Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Lugoj-Timisoara-Arad-Nadlac) viteza de circulatie a crescut, teoretic, de la 120 km/h la 160 km/h, fapt ce impune o verificare si o intretinere mult mai exigente. Sumele necesare intretinerii cailor ferate pe aceste zone sunt foarte mari, iar in anii urmatori se vor pune in functiune si alte sectoare de cale ferata aflate pe coridoarele paneuropene. Dar, in conformitate cu prevederile UE, Romania si CFR trebuie sa faca dovada asigurarii resurselor financiare pentru mentenanta cel putin 5 ani de la data punerii in functiune a tronsoanelor respective, dupa care se face un audit al obiectivului respectiv, inclusiv a vitezei de circulatie, drept pentru care exista riscul ca Romania sa fie obligata sa plateasca contravaloarea lucrarilor de modernizare din cauza neasigurarii vitezei de baza, adica 160 km/h.In lipsa fondurilor necesare, "CFR" nu va putea intretine, la parametrii stabiliti prin constructie, aceste tronsoane, ceea ce va duce la pierderea garantiei si a introducerii de restrictii de viteza, pentru a nu se produce evenimente feroviare."Consideram ca scaderea vitezei de circulatie pe tronsoanele deja reabilitate sau pe cele care se vor reabilita in viitor, datorate lipsei resurselor financiare, este o mare greseala, in conditiile in care Romania a cheltuit si va cheltui miliarde de euro pentru reabilitarea si modernizarea acestor linii", precizeaza oficialii de la CFR, in proiectul supus dezbaterii.Liberalizarea bate la usaOperatorii de transport feroviar din statele membre ale Uniunii Europene vor avea, incepand cu 1 ianuarie 2010, dreptul de acces la infrastructura feroviara din Romania in scopul furnizarii unui serviciu de transport feroviar international de calatori. Pe parcursul derularii serviciului de transport feroviar international de calatori, acestia au dreptul sa imbarce calatori din orice statie situata pe ruta internationala respectiva si sa ii debarce in alta statie, inclusiv in statii situate pe teritoriul aceluiasi stat. In cazul in care ponderea transportului feroviar international de calatori constituie mai mult de jumatate din cifra aferenta fluctuatiei calatorilor clienti ai operatorilor de transport feroviar, dreptul de acces la infrastructura feroviara se acorda incepand cu 1 ianuarie 2012.

Carmen Popescu, Ziarul Ziua, 14.10.2008
www.ziua.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Oct 2008 18:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
E ironic: ei vorbesc despre proiecte mari si stare jalnica, despre viitor dar uita ca nu s-a dorit ca magistrala Bucuresti-Constanta sa fie in grafic pentru ca deh, se cheltuiau mai multi bani in an electoral. Oricum, presupun ca nu asta ii interesa sa se arata cati vinovati au fost, cati sefi de ministere ar fi de fapt vinovati si cate smecherii financiare s-au facut pentru a deveni CFR falimentar. Din pacate insa nu era destul de senzational. "3176,2 macaze uzate" era o sintagma mult mai atragatoare decat o informatie mai valoroasa si mai concreta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Oct 2008 17:16 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 100
Location: BUCURESTI
Parerea mea despre tegiversarea lucrarilor la magistrala Bucuresti Constanta este ca se urmareste dezvoltarea firmelor de transport auto catre aceasta destinatie. Cred ca a-ti vazut ce autocare elegante marca Mercedes cu aer conditionat au aparut pe aceasta ruta disparand dubele.
Avand in vedere ce balamuc este in sezon mai ales in wekend pe autostrada va imaginati ce ar fi insemnat pentru aceste firme de transport auto sa poti ajunge la mare cu trenul in 3 ore fata de 6-7 cate se fac cu masina. Asa cu trenul in sezon se fac si 8-9 ore, va spun din propia experienta, rezultatul fiind migratia catre transportul auto. Din cate stim majoritatea sefilor din CFR au firme de transport auto deci interesul este mentinerea acestora in functiune in detrimentul transporturilor pe Calea Ferata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 22:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Si ar mai fi de spus... felicitari pentru lucrarile facute pe jumatate. Incepand cu podul Baneasa si pana mai departe de Pasajul Baneasa nu este montata reteaua de contact pe firul 2 de circulatie desi sunt montate consolele pe stalpi. Sa inteleg ca s-au plictisit prematur de lucrari anul asta. Asadar: tot inainte cu spor si abnegatie ingropam de tot CFR.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Apr 2009 03:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
Realitatea spune de 2 vagoane in Bucuresti-Grivita ca au luat foc. Gara de nord a fost intrerupta 1 ora.

Urmatoarele trenuri au avut intarzieri de 1 ora:
Bucuresti-Sibiu
Bucuresti-Vatra Dornei
Botosani-Bucuresti
Timisoara-Bucuresti
Targu Jiu-Bucuresti
Timisoara-Belgrad


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Apr 2009 19:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Sunt vagoanele bar abandonate de ceva vreme pe acolo si aprinse - probabil - de niste aurolaci care si-au gasit adapost pe acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Aug 2009 10:42 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Pană de curent în Gara Braşov.

Quote:
Niciun tren nu a circulat aproape opt ore prin gara Braşov din cauza unei defecţiuni la sistemul de coordonare a circulaţiei. Trenurile au reînceput să circule abia spre ora 6 dimineaţa. Oamenii şi-au pierdut răbdarea şi au înapoiat biletele la casă, alegând varianta microbuzelor ce pleacă din apropierea gării. Circulaţia a fost oprită în gara din Braşov în jurul orei 22:00, trenurile care au ajuns în cursul nopţii staţionând ore în şir.

Oamenii se plâng că nu li s-a dat nicio explicaţie pentru această situaţie. Din când în când erau anunţaţi prin difuzoarele gării că trenurile au întârziere pe perioadă nedeterminată.


http://www.brasovultau.ro/Pana-de-curen ... 22025.html

Frumos le sade celor de la CFR.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Aug 2009 11:40 
De-a dreptul bestial.
Sa analizam un singur caz: A1635/1631 Constanta - Oradea. Pe intreg parcursul, conform mersului trebuia sa faca un pic peste 16 ore. In mod normal, in Brasov trebuia sa ajunga la ora 23:34, dar cu siguranta a ajuns dupa... De plecat nu avea cum sa plece inainte de ora 6:30 in acest caz, deci mai adaugam vreo 7 ore. Iata cum se fac aproape 24 ore. Ingrozitor... Si atentie, trenul nu are vagon restaurant / bistro.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Aug 2009 11:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 47
Location: Sag Timis
Pana, pana dar eu parca am vazut incaperi in care sint generatoare de curent in garile mari.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Aug 2009 17:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Eu nu as numi evenimentul "pana", ci SABOTAJ, sau, daca vreti, subminarea economiei nationale. Nu numai garile, dar chiar si cladirea regionalei dispune de generatoare de curent. Vad ca "nu se precupeteste nici un efort" pentru a discredita si ce-a mai ramas din calea ferata. Cred ca e graba mare, ca nu sunt siguri cat timp vor mai avea ciolanul intre falci.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Aug 2009 17:48 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
Generatoarele de curent din gari sunt pentru asigurarea alimentarii cu energie a instalatiilor de pana la 400 V - iluminat, diferite agregate, complex comunicatii, etc). Nu stiu daca alimentarea de 25 kV este legata la vreun generator. Nu a cazut catenara ci au avut problema cu macazele - a cazut din varii motive sistemul de alimentare si control si au avut probleme cu centralizarea, neputand face operatiunile de triere. Au preferat sa stea decat sa faca un heirup si sa dirijeze manual trenurile in timp ce specialistii se ocupau de avarie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Aug 2009 18:13 
Daca nu ar urla presa ei ar inchide si Gara de Nord dupa cateva ore de ninsoare, deci ei se saboteaza singuri.

Concluziile anchetei:
- generatorul de urgenta s-a comportat corect cand nu a intrat automat in functiune deoarece senzorul de nivel semnala lipsa combustibilului
- motorina din rezervorul generatorului a fost, din nou, furata mai demult
- hotii s-au prins ca bateria generatorului nu se potriveste la camion asa ca nu au mai furat-o


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Aug 2009 22:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Era oarecum logic, ca IDMistii si revizorii de azi nici nu mai stiu cum se schimba un macaz, iar cei care stiau au iesit la pensie fortat (deh, restructurare, trebuie sa dam 12.000 de oameni afara). De fapt, cam toti oamenii buni (dpdv profesional) din CFR au plecat ori la privati, ori la pensie (fortat), au ramas doar cei care fura motorina sau care nu stiu sa faca nimic dar sunt rude cu X sau Y de la Minister.

Prin urmare, de ce sa iasa revizorul cu ranga sa schimbe manual macazele, dupa aia sa iasa IDMul pe peron sa dirijeze trenurile si sa scrie (vai, el/ea sa scrie de mana?!) ordine de circulatie, cand pot sta cu totii la caldurica sa faca o canasta, ca fraierii de pe peron or mai rezista ei daca le pui din 10 in 10 minute CDul cu ,,Trenul X are o intarziere nedeterminata".

---
Cu mancarea calatorilor nu ar fi o problema, exista un fast-food in fata garii (si toti aurolacii din jurul lui care abia asteapta sa te ,,faca" la bagaje). Insa... atunci cand nu stii in cat timp pleaca trenul, ai curaj sa te indepartezi de el? Tineti cont ca gara Brasov e singura gara care anunta plecarea unui tren... in momentul cand trenul deja a plecat si a iesit de la peron.

Si o alta intrebare care ar trebui sa va puna pe ganduri: cum de doar trenurile CFR Calatori au intarzieri mari, iar cele private nu (bine... ii mai intarzie jegurile CFRului, dar oricum nu se fac sute de minute intarziere pe Bucuresti-Constanta, de exemplu, ca la CFR)?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Aug 2009 22:50 
Intrebarea nu ne pune deloc pe ganduri ca deja stim raspunsul: singurele incasari care mai intra la Infra sunt ale privatilor, adica la fiecare sfarsit de luna Infra deschide un nou cont la banca, comunica numarul contului tuturor privatilor care varsa imediat banii, apoi se vireaza banii in conturile angajatilor si contul se inchide, ca altfel Infra s-ar trezi doar cu o chitanta pe care ar scrie ca s-au incasat bani in contul datoriilor deja existente. Si uite asa Infra face evaziune fiscala lafel de simplu ca si cum ar urla marele adevar la megafon in fata Fiscului.
Si astfel Infra e foarte atenta cu privatii care o ajuta sa o duca de pe o luna pe alta, ca altfel ar oprii angajatii toate trenurile in toate garile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 07:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
A 1692 Timisoara Nord (20:05) - Bucuresti Nord (4:47) nu o sa mai ajunga azi la timp (ca, dealtfel, toate trenurile de la Craiova spre Caracal si mai departe, valabil si pentru retur)... momentan e rasturnat pe camp, cu tot cu vagoane. Ca fapt divers, acum cateva zile un prieten imi spunea cat de ,,frumos" se comporta trenurile la 100 km/h pe acolo :shock:

http://www.realitatea.net/un-tren-de-ca ... ommentForm


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 12:19 
Iata si primul comunicat oficial pe siteul www.mt.ro

21 septembrie 2009

Circulaţia închisă între Craiova şi Caracal

Compania NaÅ£ională de Căi Ferate „CFR” SA vă informează că în această dimineaÅ£ă la ora 2.29, locomotiva ÅŸi 8 vagoane din compunerea trenului Acc. 1692, care circula pe relaÅ£ia TimiÅŸoara Nord - BucureÅŸti Nord, a deraiat între staÅ£iile Banu Mărăcine – Malu Mare, la 10 km de Craiova.
În prezent, circulaţia feroviară între Craiova şi Caracal este închisă, iar echipele speciale de intervenţii se află la faţa locului şi acţionează pentru repunerea pe şină a materialului rulant. Trenurile sunt deviate pe ruta ocolitoare Craiova – Piatra Olt – Caracal şi vor ajunge la destinaţie cu o întârziere de 60 – 90 de minute.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 13:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Ministerul Transporturilor wrote:
Trenurile sunt deviate pe ruta ocolitoare Craiova – Piatra Olt – Caracal şi vor ajunge la destinaţie cu o întârziere de 60 – 90 de minute.


Cata intarziere?
A1822 a sosit la 10:59 in loc de 6:19, deci cu 280 de minute intarziere
R696 a sosit la 11:07 in loc de 7:38, deci cu 209 minute intarziere
A1724 nu a sosit pana la momentul postarii mesajului; trebuia sa soseasca la 10:15.

Calatorii din A1692 au fost dusi cu dube si autocare la Caracal, unde s-a intarziat R361 de la Belgrad pentru a-i primi pe cei adusi (minus cei 12-13 dusi la spital si care probabil au trebuit sa se intoarca pe cont propriu).

Sa vedem ,,prima strigare" la intarzieri... nu am inteles de ce au intarziat acceleratele de Brasov si Galati... poate sperau ca oamenii cu bilete pentru ele ce veneau cu trenurile intarziate de la Craiova sa le prinda? Oricum, au plecat inainte sa ajunga intarziatele.


Attachments:
IMG_9665.jpg
IMG_9665.jpg [ 66.71 KiB | Viewed 25237 times ]
IMG_9665b.jpg
IMG_9665b.jpg [ 66.14 KiB | Viewed 25237 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 13:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Si cele doua trenuri pe care le-am asteptat: primul este A1822 pentru Constanta, al 2lea este R696 de la Resita/Timisoara pentru Bucuresti Nord.
La A1822 se stransese toata presa (Antena 3, Realitatea TV si KanalD) sa filmeze si sa ia interviuri.

Interesant ca se anunta in difuzoare ca ,,numerotarea vagoanelor incepe de la locomotiva cu vagonul unu". De fapt, datorita ocolului Craiova - Piatra Olt - Caracal si a rebrusamentului de rigoare la Piatra Olt, numerotarea era exact invers.

Pun si ,,update-ul" la tabela de sosiri si plecari.


Attachments:
IMG_9670.jpg
IMG_9670.jpg [ 90.15 KiB | Viewed 25235 times ]
IMG_9675.jpg
IMG_9675.jpg [ 63.71 KiB | Viewed 25234 times ]
IMG_9673.jpg
IMG_9673.jpg [ 69.05 KiB | Viewed 25234 times ]
IMG_9673b.jpg
IMG_9673b.jpg [ 69.44 KiB | Viewed 25234 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 14:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Berceanu se grabeste sa vanture ideea ca a fost "o mana criminala".

O fi fost, dar mai criminala decat a fost "mana" ministerului din ultimii 20 de ani, nu poate oricum sa fie. Adica sa lipseasca sistematic calea ferata de fondurile necesare pentru buna functionare si sa lase liber la delapidare pe scara larga.

http://www.antena3.ro/stiri/romania/un- ... 80693.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 15:58 
ZI NEFASTA PENTRU CALEA FERATA

La doar 12 ore de la accidentul de azi noapte, s-a produs un nou accident.


Accident feroviar şi în Dâmboviţa, la Gura Ocniţei

Un accident feroviar s-a produs în Dâmboviţa, la Gura Ocniţei. O locomotivă a lovit un autotren încărcat cu cărămidă. Acesta este al doilea accident feroviar care are loc pe căile ferate române în numai 24 de ore.
Un marfar a lovit un camion încărcat cu cărămidă. Şoferul a reuşit să sară din cabina autocamionului înainte de impact. Circulaţia este blocată pe tronsonul Târgovişte-Ploieşti.

Nicio persoană nu a fost rănită.

Potrivit purtătorului de cuvânt al Poliţiei Dâmboviţa, Ioana Preda, accidentul a avut loc în jurul orei 15.00, la Gura Ocniţei, cel mai probabil din cauză că şoferul camionului nu a oprit la trecerea la nivel cu calea ferată şi a fost lovit de locomotiva unui marfar.

Un grav accident feroviar s-a pertecut lângă Craiova, astăzi în jurul orei 2.30 dimineaţa. Locomotiva şi opt vagoane ale unui tren accelerat au deraiat. Ipoteza şocantă, lansată chiar de oficiali din ministerul Transporturilor, este că şuruburile care fixau şina erau desfăcute. 15 pasageri au ajuns la spital.

Accidentul de astăzi de la Gura Ocniţei s-a produs la trecerea cu calea ferată unde acum doi ani 9 oameni au murit într-un autocar care se întorcea de la o nuntă. Vizibilitatea este de aproximativ 1 km în stanga şi în dreapta.

Alţi 27 de oameni au fost răniţi în urmă cu doi ani după ce un autocar a fost lovit în plin de un tren personal. Este unul dintre cele mai grave accidente din România, care se află pe locul doi în topul ţărilor cu cele mai multe accidente mortale din Uniunea Europeană.

www.realitatea.net


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 17:58 
AL TREILEA ACCIDENT AL ZILEI!!!!!!!!!!!

Un tren incarcat cu produse petroliere a deraiat in judetul Cluj

Trei vagoane ale unui tren de marfa incarcat cu produse petroliere au deraiat luni dupa-amiaza, in dreptul localitatii Boju, in judetul Cluj, anunta televiziunile de stiri. Din primele informatii, nu exista victime. Mai multe echipaje de pompieri se indreapta catre locul in care a deraiat trenul, pentru a preveni izbucnirea unui incendiu, dupa ce din vagoanele-cisterna care au deraiat s-au scurs produse petroliere.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 20:16 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Asta e. Se pare ca a inceput balul. Cine seamana vant, culege furtuna. Mare minune ca nu sunt victime, la ce densitate de evenimente a avut loc azi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 23:52 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
RobertC wrote:
AL TREILEA ACCIDENT AL ZILEI!!!!!!!!!!!

Un tren incarcat cu produse petroliere a deraiat in judetul Cluj

Trei vagoane ale unui tren de marfa incarcat cu produse petroliere au deraiat luni dupa-amiaza, in dreptul localitatii Boju, in judetul Cluj, anunta televiziunile de stiri. Din primele informatii, nu exista victime. Mai multe echipaje de pompieri se indreapta catre locul in care a deraiat trenul, pentru a preveni izbucnirea unui incendiu, dupa ce din vagoanele-cisterna care au deraiat s-au scurs produse petroliere.


Iar tronsonul Campia Turzii-Cluj va fi efectuat cu mijloace auto. Altfel spus, transbordare. Asta pana la remedierea situatiei. Intarzieril estimate sunt de maxim 90 minute. Problema este de unde fac rost de atatea mijloace de transport autoca sa suplineasca trenurile anulate pe portiunea Campia Turzii-Cluj. printre trenurile afectate se numara:
-Acceleratul Satu Mare-Bucuresti Nord
-Oradea-Constanta
-Timisoara Nord-Iasi (doua perechi)

Fiecare din aceste trenuri au in componenta cel putin un vagon cuseta. Daca in cazul trenurilor Satu Mare - Bucuresti Nord si Timisoara-Iasi via Radna (mai nou are in dotare un 44-31) situatia e cum e, in cazul celorlalte trenuri este neplacuta rau de tot:
-Trenul de Constanta pleaca din Cluj dupa ora 23
-Tot dupa ora 23 pleaca din Cluj Iasi-Timisoara (una din trenurile cunoscute cu numele de "Foamea")
Perechea de trenuri Timisoara Iasi via Lugoj trece prin Cluj mult dupa miezul noptii.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 232 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group