Tavinho wrote:
cine stie ce second-hand-uri facute prin 60 vor veni pe strazile Iasului.
Dupa cum am spus de nenumarate ori, costurile de intretinere si exploatare in cazul vagoanelor Tatra (fie ele T4R sau T4D) sunt foarte mari. RATP Iasi intentioneaza sa achizitioneze alte 30 de vagoane GT4, dat fiind ca cele aduse pana acum s-au dovedit a fi fiabile (faptul ca sunt fabricate in anii '50-'60 nu are vreo relevanta, cat timp au fost intretinute corespunzator acolo de unde au venit) si deja au o pondere semnificativa in parcul actual. Deocamdata, insa, vor veni 7 vagoane ST10 (fabricatie 1976) si 3 ST11 (fabricatie 1982) de la Darmstadt. Contractul este semnat, urmeaza licitatia pentru transportul lor de la Darmstadt la Iasi (costurile de transport depasesc cu mult 40000 de euro, deci se impune organizarea licitatiei). Vagoanele vor sosi in 4 transe, pe parcursul a 8 luni, conform prevederilor contractului.
Tavinho wrote:
Anul asta sau anul viitor vin restul tramvaielor elvetiene? urate oricum...:)
Cele 4 vagoane Be8/8 de la Berna sunt in continuare in serviciu in Basel, deocamdata fiind inca nevoie de ele acolo (s-a mai discutat pe aceasta tema). In acest moment nu se stie cand vor putea fi trimise la Iasi.
Vagoanele Be4/4 aduse la Iasi sunt foarte apreciate in cadrul sectiei de care apartin, intretinerea fiind usoara, iar defectiunile putine si minore. Un aspect negativ in cazul lor este reprezentat de amplasarea motoarelor, prea aproape de sol. Faptul ca au un aspect ceva mai aparte nu are vreo importanta.